Uzun saçlı erkekler çok karizmatik değil mi sizce de?
#mutlugünler
:) :) :)
Uzun saçlı erkekler çok karizmatik değil mi sizce de?
#mutlugünler
:) :) :)
Herkese yakışmıyor uzun saç hatta bazılarına iticilikbile kazandırıyor ama yakışana da çok yakışıyor, uzun saçlı erkeklerin sayısını öğrenmek için mi sordun soruyu :))
Yoo öylesine sordum :)
Saç uzatmaya başlamıştım bende ama her an kestirebilirim.
Uzattığına göre yakıştırıyorsun öyleyse kıyma o güzellere :D
Eskiden çok uzundu bir hevesle saç ve sakal uzatma kararı aldım ama emin değilim biraz daha uzadığında karar verecem yeni yıla kadar dokunmam
Karar vermende yardımcı olabiliriz istersen :D
Yardıma ihtiyacım olduğunda ilk sana danışacam emin ol ☺️
Objektif ve net yorumlar yaparım buna da emin olabilirsin :)
Ona ne şüphe zaten o nedenle seni seçtim gömülesim var 😂😂
Kendinle ne sorunun varsa çöz sen aslansın gömülmez gömersin :D
İşin şakası zaten beni toprak bile kabul etmez ne gömülmesi üzerime toprak atan taş kesilir taş gibi olmuşsun diye iltifat bile etmem :))
Ürküyorum senden bazen :D
Hiç sanmam az çok tanıyorsun ürkmesi gereken de sen değilsin biliyosun naif anlayışlı bir adamım ben :)) adamına göre
On binde bir yakışan çıkıyor. Ortalama altında bir tipe sahipse erkekler hiç risk almasınlar bana kalırsa. Kıvanç gibi ultra yakışıklılar ne yapsa yakışıyor mesela. Öylesi de zaten istisna.
Cevap
12Cevap
Evet katılıyorum bende kenndimde uzun saç seviyorum
Bence değiller..
Keller daha karizmatik 🙄
Ay parçası gibiler
Katılıyorum, eğer saçları gürse daha da güzel duruyor
Herkes için geçerli değil
Değil bence 😃😂
Öylemiymis 🙄🤔
Öyleymiş
😌😊🙏
Yo değiliz :D :D
Siz öyle diyosanız öyledir o zaman :D
Bence değil.. :))
Değil
Bilmem
Bana çekici gelmiyolar😀
Değiller.
Değişiyor ya
değiller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?