Aileden dışarıdan ne görürse çocuk onu yapar gadası
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Maalesef öyle Bugün konuştum bi kuzenim anlayışla karşıladı ama diğeri trip yaptı onu da normal karşılıyorum ergen sonuçta Bu dönemde çok değişiklik oluyor
Makyaj yapmanın güvensizlikle alakası nedir? Çocuklukta heves edilir yani normal. Annemden görüp evde topuklu ayakkabılarla da gezdim, Babamdan görüp halısahaya da gittim o yaşlarda.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bak şimdi güvensizliği şu Yeni ergenler ya bunlar herkesi sosyal medyada gördükleri kusursuz insanlar gibi zannediyor ve bu sefer güvensizlik oluşuyor makyajın arkasına saklanıyorlar
E tabi o konuda haklısınız. Sosyal medyanın güzellik algıları kendilerine güvenmelerini engelliyor. Ebeveynlere büyük iş düşüyor bu konuda. Güzelliğin makyajlı veya makyajsız değişmeyen bir şey olduğu anlatılmalı
Evet haklısın işte anlatılamıyor Malum biraz dik kafalılık olur o dönemlerde Geçen gelmiş of burnum çok büyük dedi fındık kadar burnuna dedi ya Dedim saçmalama burnun çok güzel ve 2 3 yıl içinde daha iyi olacak O da diyordu ilk fırsatta estetik olmak istiyorum Maalesef ki diyecek fazla bir şey kalmıyor Çünkü güvensiz
Estağfurullah ☺ Aynen öyle Rehber hocaları mı😂 bunlar sadece kombin yapıp okulda fikfik gezme peşinde Ama iletişim kurmakta fayda olur Belki düzelirler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aileden dışarıdan ne görürse çocuk onu yapar gadası
Maalesef öyle
Bugün konuştum bi kuzenim anlayışla karşıladı ama diğeri trip yaptı onu da normal karşılıyorum ergen sonuçta
Bu dönemde çok değişiklik oluyor
Özgüveni bilmem ama ciltlerini mahvediyorlar.
Katılıyorum
Ya isme bak 😂
Makyaj yapmanın güvensizlikle alakası nedir? Çocuklukta heves edilir yani normal. Annemden görüp evde topuklu ayakkabılarla da gezdim, Babamdan görüp halısahaya da gittim o yaşlarda.
Bak şimdi güvensizliği şu
Yeni ergenler ya bunlar herkesi sosyal medyada gördükleri kusursuz insanlar gibi zannediyor ve bu sefer güvensizlik oluşuyor makyajın arkasına saklanıyorlar
E tabi o konuda haklısınız. Sosyal medyanın güzellik algıları kendilerine güvenmelerini engelliyor. Ebeveynlere büyük iş düşüyor bu konuda. Güzelliğin makyajlı veya makyajsız değişmeyen bir şey olduğu anlatılmalı
Evet haklısın işte anlatılamıyor
Malum biraz dik kafalılık olur o dönemlerde
Geçen gelmiş of burnum çok büyük dedi fındık kadar burnuna dedi ya
Dedim saçmalama burnun çok güzel ve 2 3 yıl içinde daha iyi olacak
O da diyordu ilk fırsatta estetik olmak istiyorum
Maalesef ki diyecek fazla bir şey kalmıyor
Çünkü güvensiz
Biraz tuzum kuru konustum tabi. Ergenlere laf anlatmak da ayrı bir meziyet. Rehber öğretmeninden falan yardım istediniz mi?
Estağfurullah ☺ Aynen öyle
Rehber hocaları mı😂 bunlar sadece kombin yapıp okulda fikfik gezme peşinde
Ama iletişim kurmakta fayda olur
Belki düzelirler
9. sınıflar çok hormonlu ve ablam gibiler. d full makyaj bi yandan cidden ciltleri gidiyo çok kötğ
Aynen öyle yaa
Ben sürmüyorum highlighter görüyorum 🤣
Benim yaşımda fazla büyük değil ama bugüne kadar asla makyajın arkasına saklanmadım
Heves diyelim onlar da bıkar 😁
Aynen öyle ☺