Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Soru yukarıda açık ve net belirtilmiş.
Benim saçlarım dalgalı belli bir uzunluğu geçti mi şekil almakta zorlanıyor daha uzun olduğunda ise her biri ayrı bir yöne doğru kıvrılmaya başlıyor Kısa olduğunda ise düz oluyor çok garip bir saça sahibim diyebilrim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Düz saç her zaman daha iyidir gadası
Kıvırcık saç
kıvırcık saç kızlarda hoş olabiliyor.
Ben kıvırcık seviyorum
Kıvırcık saç güzel ama bakımı çok zor
Düz ya da hafif dalgalı
Benden bahsediyorsun :)