Ev yaptığınız bakımlardan memnun musunuz? Neler yapıyorsunuz?

Ev yaptığınız bakımlardan memnun musunuz? Neler yapıyorsunuz?

Yüzüm için peeling, kil maskesi ve nemlendirici maskeler uygulayıp ardından nemlendiriyor. Eğer yetersiz geldiğini hissedersem bunların hepsini haftada 2 kere tekrar ediyorum ve maskelerden sonra cildimi gül suyuyla temizliyorum.
Cildim için de at kılı fırça ile kendimi fırçalayıp duşa giriyorum duştan çıkmadan önce bebek yağı ile cildime masaj yapıyorum efsane oluyor
Sabahları ve gece uyumadan önce soğuk maden suyla yüzümü silerim
Kirpiklerime Argan yağı sürerim
Saçlarıma Argan yağını hafta 2 defa sürer masaj yaparım
Cildimi duşta güzel kokmasını istersem gül sabunuyla ve arada beyazlatsın diye keçi sütlü sabunla liflerin
Tırnaklarıma mixup supher ve tırnak bakım yağı kullanırım beaulisin (2 farklı ürünü )
Evde aman aman bir şey yapmıyorum. En son kız arkadaşımla Gratis alışverişi yapmıştık. El ve vücut için birkaç krem, aynı şekilde sabunlar, burun bandı ve törpü için o zımbırtıdan almıştım. Kullanıyorum.
Fenomenim Watsons sürpriz kutudan aldınız mı? 😁
Cevap
9Cevap
Her gece sivilce kremi son zamanlarda sadece bu jdjdj
Nemlendirici kullanıyorum
Kızıma aldığımda keşfetmiştim bebek bakım ürünleri kullanıyorum pırıl pırıl yapıyor tenimi kremlerde aynı sekilde
Saldım çayıra mevlam kayıra bakımı yapıyoruz. 10 numara 5 yıldız
Salvex in bakım ürünleri efsane. Ben geceleri peeling tonik temizleme jeli kullanıyorum inanılmaz düzenliyor cildi
sabahları uyanınca gözümdeki çapakları elimle yoluyorum sayılır mı
Yıkanıyorum, tırnaklarımı kesiyorum, tıraş oluyorum falan filan. Başka yapacak bir şey var mı ki 🤔
Ben genelde tras sonrasi tane limon suyunu kullaniyorum
tırnaklarımı keserim saçımı yıkarım kaş bıyık alırım
Elimi yüzümü sabunla yıkamak dışında hiçbir şey yapmıyorum ve gayet pammık gibi cildim var :ddd
Bal maskesi yapıyorum bir de bebek bakım sudocrem var bu tüm bakım ürünlerine bedel çok güzel nemlendirici özelliği var 2 kullanım da cildi çok iyi temizleyip yumuşatıyor ☺️
Ayaklarımı yıkayıp yatıyorum maksat kokmasin🤭
Saç bakımımı ve cilt bakımı yapıyorum
Cilt bakımı yaptırıyorum duzenli
Kuaförüm ben izlemeye geldim 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?