
Ağladığım anlaşılıyor burun ucum kıpkırmızı oluyor 🥺 neden ki?

Ağladığım anlaşılıyor burun ucum kıpkırmızı oluyor 🥺 neden ki?
maalesef ağladığımız zamana grip oldugumuz zamanla aynı tepkiyi veriyor burun tutuluyor sümük akıyor ve kızarıyor grip oldugumuzdada gözlerimiz sulanır ve ototmatiken burunlarımız tutulur ağlamış gibi oluruz. Ama ağaldığımız da bu durum daha fazla ortaya çıkar çünkü gözden baya yaş geliyor ve kendini çok yoruyorsun. Ağlama kimse için değmez.
Keşke ağlamasam işte zor dönemlerden geçerken birde bunu belli etmemeye çalışıp gizli ağlayınca gizlemeye çalıştıkça dahada belli oluyor
boş ver çık dışarı ve rahay rahat agla havada sonra eve gel evde bogul bogulA gizli gizli aglama öyle rahatlayamazsın dahsda kötü olursun
Cevap
2Cevap
Evet bende de oluyor
yok ağlayınca vücudumda değişen tek şey dudaklarımın şişmesi ve gözlerimin larcivert olması
ama soğukta burnum yanaklarım kızarır :)
Yo olmuyor benim , ama görsel çok tatlı sende öyle tatlı oluyor musun acaba 😂🤭
Onun kadar olmuyorumdur 🙃
Bende de oluyor hatta göz kapaklarım kızarıp şişiyor
Ben ağladığımda b0mb0k bişi oluyorum
Benimde ağladığım çok belli oluyor yaz kız burnumun ucu kızarıyor
peçeteyle siliyormusun burnunu
Olmuyor genelde gözlerim kan çanağına döner.
Evet çok yanaklarım gözlerimin önü de kızarır
Böyle şeyler yaşamamak için ağlamıyorum.
bende de öyle :D
Bende de oluyor evet
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?