Burun estetiği ameliyatı oldum 5 Ekim'de. Ne zaman iyileşeceğim?

Burnumu yaptırdım. Öncesinde çok araştırdım bir sürü kişi yaptırdığı için kolay olduğunu sanmıştım. Ama şu an burnunun içinde tamponlar var ve aşırı rahatsız edici. Ameliyat olduğum doktora arkadaşım olmuştu ve kolay demişti süreç için. Benim canım çok tatlıdır evet ama yinede çok zor. Nefes alamıyorum. Gözlerim ve yanaklarım şişti. Tamponlarım ve dikişlerim alınırken canım çok acır mı diye üzülüyorum. Herkes bunlara nasıl dayandı.

Burun estetiği ameliyatı oldum 5 Ekim'de. Ne zaman iyileşeceğim?
Cevapla