Güzellik & Bakım Özenmeden çekilen eyelinerın daha güzel olması durumunu bir tek ben mi yaşıyorum? penceredekiçiçek11 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Acelem varken hep daha güzel oluyor. Bunu bir tek ben mi yaşıyorum Özenmeden çekilen eyelinerın daha güzel olması durumunu bir tek ben mi yaşıyorum? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı. Evet bende katılıyorum 0 0 Yorumla
MinistryofDarkness Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Özenilerek çekilen eyeliner'ı görmeden daha güzel olduğunu bilemem. Fotodakinin güzel durduğunu söyleyebilirim ama. Boşuna yazmış olmayayım şimdi. :D 0 0 Yorumla
ladysuslu Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Doğru ya aceleyle yapılan göz makyajı hep daha güzel oluyor. Özeninirken sil düzelt sil düzelt eyeliner bir türlü eşit olmuyor :/ 0 0 Yorumla
gönlü-kırık Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 521 cevap paylaştı. Çok tatlısin ❤️ Muğla merkez mi 0 0 Yorumla
__Icârus Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Hayatındaki tüm şansı burada kullanmışsın resmen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet bende katılıyorum
Özenilerek çekilen eyeliner'ı görmeden daha güzel olduğunu bilemem. Fotodakinin güzel durduğunu söyleyebilirim ama. Boşuna yazmış olmayayım şimdi. :D
Doğru ya aceleyle yapılan göz makyajı hep daha güzel oluyor. Özeninirken sil düzelt sil düzelt eyeliner bir türlü eşit olmuyor :/
kalemle çekin daha güzel oluyo
Çok tatlısin ❤️ Muğla merkez mi
Hayatındaki tüm şansı burada kullanmışsın resmen
Ha işte o benim😄😄
Kesinlikle öyle ya
Hiç beceremem