Estetik oldum diye neredeyse duymadığım laf kalmadı. Estetiğin neyi bu kadar kötü?

Kendi kazandığım ve yıllardır biriktirdiğim param ile istediğim estetiği yaptırdım ama neredeyse duymadığım laf kalmadı neyi bu kadar kötü bunun?
Estetik oldum diye neredeyse duymadığım laf kalmadı. Estetiğin neyi bu kadar kötü?
Cevapla