Flörtümle birbirimizi deli gibi istiyoruz olağan üstü bi çekim var ama ben karnımdaki çatlaklar ve izler yüzünden bişey yapmaya çekiniyorum. Sizce görünce ne tepki verir? Kötü mü çok?
Evet biraz kötü
Hayır abartıyorsun takma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karnımda çatlaklar ve izler var ama flörtümle aramızda olağanüstü bir çekim de var. Sizce çekinmeli miyim?
Aşırı kilo alımında deri altında oluşmaya başlayan çatlaklar, hızlı kilo vermekle beraber üst derinin hemen alt tabakasında kendisini kaşıntı ile belli eder ve sonrasında bu hale gelirler. Kozmetik bir kusur olmakla beraber, sağlığa bir zararı yoktur. Tıp bilimindeki adı ise stria gravidarum'dur. Doğum mu yaptın diye özellikle soran arkadaşlar fotoğrafa dikkatle bakmamışlar belli ki. Tek sebebi sorun değildir. Bodybuilding yapan erkeklerde de sıkça görülür. Bu arada kilo kaybı sonrası ya da kilolu halde iken liposuction yapılarak yağın bir anda bölgeden uzaklaştırılması da sebep olur. Ki görselde iki liposucttion yarası da var sağ ve sol batında.
Her neyse. Ben BodyBuilding yapan bir erkek olarak kollarımda ve karın bölgemde bu izlerden taşıyorum. İlk oluştuğunda çaresiz bir şekilde görselde olduğu gibi görünseler de zamanla bu görüntü olabildiğince düzeliyor. Elden gelen bir tedavisi yok ama buz ile sıkılaştırarak deriyi toparlayabilir ve çatlakları minimize edebilirsiniz. Ayrıca estetik cerrahlar gerdirme yöntemi ile de ufak bir toparlama sağlayabilirler.
Konu hakkında yeterli bilgi sahibi olmayanlara hafif bir bilgilendirme geçtiğimize göre, gelelim sadede. Kadın ya da erkek, her kim olursa olsun ''ÇEKİM'' meselesinden çok, kişinin seni ne düzeyde istediği, nasıl sevdiği önemlidir. Kusursuzluk arayanlar ya da kusur fark ettiğinde olay yerinden uzaklaşacak olanları kafaya takacak olursak, hayatımız boyunca kimse ile bir şey yaşama ihtimalimiz kalmaz. Erkek arkadaşın ya da flörtün her kimse ona durumu anlat. Ben onun yerinde olsam bu kilo kaybı ile gurur duyar ve sorun etmezdim. Lakin edecek insanlar da var. Son dakika görmesindense bilmesi daha hoş olur diyorum.
5
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim rahatlattı bu mesaj. Lipo olmadım.. 50 kilo verdim tüp mide ameliyatı oldum, biraz araştırdım ama beyazlaşınca kesin bi çözüm yok gibi :/ yani evet bencede bahsetmeliyim bundan..
Kesinlikle. Maalesef ben de sonradan öğrendim. Asıl mesele kaşıntıya maruz kalıp elastin ve keratin kaybetme esnasında cilde yeterli vitamini ve nemi kazandırabilmekte. O esnada buna çare olan yağ türevleri var, ki badem yağı ya da klasik zeytinyağı gibi bir madde bile çare olabiliyormuş. Ben de sonradan öğrendim ama dünyanın sonu da değil. Mesele seni böyle sevecek birini bulabilmekte. Görselci biriyse zaten boş ver gitsin.
Doğum çatlağı mı bunlar? eğer çocuğunuz varsa bunu zaten biliyordur flörtünüz ve anne olmak vücutta hasar bırakabiliyor ne yazık ki bunu da bilir ve cok da şaşırmaz diye düşünüyorum. Çatlak tedavisi cok zor ve nerdeyse imkansız olan bir durum. Ağzını arardım ben olsam. rahatsız eder mi seni böyle bir durum diye sorardım
Seni seviyorsa çatlaklar gözüne batmayacaktır. Sevmiyorsa batar. Ki sevgilinde hiç kusur yok mu? Dünyanın en yakışıklı erkeği mi? Ki öyleyse bile kime göre? Malum güzellik algısı da göreceli yani.
Abartıyorsun, seninle olmak isteyen kişi için, çatlaklar sorun teşkil etmez. Anladığım kadarıyla kilo problemin yok, göbek kısmın yağlanmamış, sağlığını tehlikeye sokacak bir durumun içinde değilsin yani. İster istemez vücut değişime uğruyor ki, tabiki çözümü de vardır. İnsan şişman, obez, selülitli olabilir ama her ne yapıyorsa kendisi için yapmalı. Bir başkasına güzel görünmek için estetik olmak, zayıflamak son derece yanlış. En başta insan kendisiyle barışık olmalı. Seni seven insan için ne kilo, ne de çatlakların sorun teşkil etmez. Seni seven insan önce senin yüreğini öper. Eğer bu faktörlerden ötürü senden uzaklaşacaksa cehennemin dibine kadar yolu var. Asla çekinme, kendinle barışık ol ve böylelikle onun tepkisini de görürsün.
Victor Hugo ne demiş; "Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık. Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin"
Mide ameliyatı oldun sanırım, izler kapalı ameliyat izi onları sorun edeceğini hiç sanmıyorum çünkü sağlık için yapılmış bir şey bu.
Çatlaklar için ise şunu söyleyim, ışığa döndüğün için kötü görünmüş, loş ya da gölge olan bir ortamda bu kadar dikkat çekici görünmez.
Önemli olan birbirinize duyduğunuz arzu , o an fizigindeki ufak kusurlara takılacağını hiç ama hiç zannetmiyorum. Sende kendine güvenli durursan bu minik detayları görmesi imkansız hale gelir
Canım benim bu az çok nerdeyse her kadının başına gelen bir şey kadınlığın sembolü zaten karşındaki seni bunun için kırıyorsa sevmemiştir sadece bedeninş istiyordur seven sevdiğinin yaptığı hataları bile hoş görür ama bu senin elinde olan bir şey değil sıkma canını
Eşin olamayan ve olamayacak biri ile bir birinizi deli gibi istemek normal mi? Olana üstü çekim (olağan olanın miktarı ne kadar ki sizinki daha fazla bunu kim ölçütü) nasıl oluyorsa. Sen kendini önce bir tart bu durum normal mi ben ne istiyorum diye...
Hic bir sey soylememelisin. Bu bir kusur degil. Yani sanki cok onemli bir problemmis gibibunu birde aciklayacak misin? Soylersen bu senin kendine ozguvensizliyini gosterir. Ne yani vucudunun her bir yerini detayli sekilde anlatmali misin? Ne bu pazardan mal mi aliyor. Ne varsa o. Sen once kendini sev ve kabul et. Sonrasi kolay.
gercekten seviyorsa takmamasi gerekir, benim bi ara bütün vücutumda ekzama olusmustu, ben kendimden igrendim sevgilim igrenmedi.
Psikolijim yerlerdeydi 6 ay boyunca, hep yardimci oldu bana. Doktorlara götürdü, kremler aldi, iyilesmesi icin destek cikti bana. 2 ay oldu, izi bile kalmadi.
Sevgisinden bu kadarcik olsun eksilmedi
Yani demek istedigim her güzellik gecici, niyetine ve kalbine asik olmali bi insan.. iyi günde kötü günde anlayacagin :)
Eşek * ülkede yaşıyoruz. Bu ülke kadınlar için cennet çünkü çok rahat bir şekilde erkek bulabiliyorlar. Eğer partnerin çok yakışıklı biriyse belki sorun eder. Ama tipi normalse sorun etmez
Erkekler saf varlıklar. Dış görünüş önemli diyenler de dahil hiçbiri dış görünüşe bakmıyor. Ben yakışıklı erkeklerin yanında şişman, memesi olmayan, çirkin vs ne kızlar gördüm. Bu göbek ne ki.
abartıyosun takma, aranızda cinsel çekim vs varsa inan umrumuzda olmuyor. hatta bu izler daha cazip gelebiliyor bana. çünkü sana has. herkeste olmayan...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kanka yani ne diyim geçmiş olsun krem falan kullan yani faydası olur onun haricinde fotoda mı pek çıkmadı bilmiyorum ama memeler de yok gibi veya elinle yukarı mı çektin. Bari memeler iyiyse ordan yürürsün
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
50 kilo verdim tüp mide ameliyatı oldum, ona sence alttan alttan söylesem mi olmadan bişeyler? Göğüslerim iyi yani o seviyor boyutunu
çatlaklar fazla kötü değil badem yağı öneririm korse kullanabilirsin ya da estetik le herşeyi çözüyolar ama lütfen o gri külottan kurtul çekim falan kalmıcak yoksa :)