Eski flörtüm ile sadece sevişiyoruz ama bana karşı çok dengesiz. Sizce nasıl davranmalıyım?

Bana karşı duygusunun olmadığını, beğendiği/hoşlandığı başka birisi olduğunu; kız onu kabul ederse benimle dışarda bile görüşmeyeceğini söylüyor ama çoğu zaman öyle hissettirmiyor. 1.5 aydır haftada 1-2 gün sevişiyoruz. 1 haftadır hiç görüşmedik. Görüştüğümüzde sımsıkı sarılıp bana aşırı alıştığını, beni çok özlediğini, beni bu kadar özleyeceğini hiç tahmin etmediğini, kelimelerle anlatamacağını söyledi. Bazen kendi yatağında uyurken yanında beni hayal ettiğini falan söyledi. Yalnızken iki sevişme arkadaşından ziyade sevgili gibiyiz. Sadece tutarsızlığı beni sinirlendiriyor. Sizin yorumunuz nedir?
Eski flörtüm ile sadece sevişiyoruz ama bana karşı çok dengesiz. Sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla