Herkesin oluyordur bence. Özellikle yaşanılan ilişkinin bitmesinden sonra çok sık oluyor bu.

Herkesin oluyordur bence. Özellikle yaşanılan ilişkinin bitmesinden sonra çok sık oluyor bu.

Kendimi beğenmeme gibi bir durumdan rahatsızım bazen. Bu yüzden psikologa da gidiyorum, beni mutlu edecek şeyleri devam ettiriyorum
Cevap
9Cevap
Haklısın bence de herkeste oluyordur. Bende de sık sık oluyor ama bunu kendimi yıpratacak kadar takmıyorum.
Olmaz mı hiç. Psikolojik bir durum muhtemelen. Bazen alev alıyorken bazen aynalara küsüyorum.
Evet oluyor. Kendimi bazen hiç beğenmiyorum bazen aşırı beğeniyorum.
Evet.
Saçım kısa olduğu zaman
Evt mesela aynaya uzun sure bakınca artık begenmem kendimi sızde de oyle oluyor mu
Güzel kızları görünce oluyor evet :D
Evet kesinlikle oluyo
Uykulu hallerim 😅
Oluyordur
Oluyor.
Hayır her zaman yakışklı ve karizmatik olmuşumdur
Bazen
oluyor
her zaman :/
Bazen olabiliyor
Dönem dönem
Bazen evet bazen hayır. Çünkü doğru da düşünsek abdestimizden şüphe ettiriyorlar
Çok oluyor
İllaki oluyodur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?