Estetik derken umarım anlatabilmişimdir örneğin kadınların fiziği daha sanatsal ve zarif. Erkeklerin eli kolu kaba saba.

Estetik derken umarım anlatabilmişimdir örneğin kadınların fiziği daha sanatsal ve zarif. Erkeklerin eli kolu kaba saba.

Merhaba,
Erkek vücudu ile kadın vücudu hiç bir zaman aynı olmaz, kadınlar dünyaya evlat getirir erkeğe göre çok daha fazla yıpranır, aynı şekilde özel günleri olur.
Ev düzeni stres çocuk sorumluluğu tabiki erkekler daha estetik olur.
Eğer eşit şekilde vücudun özenmiş erkek ve kadın var sayar isek kendimden öne çıkarak erkek diyorum.
Neye göre : Boy, Kas, Kemik yapısı gibi etkenler göz önünde bulundurarak varsayıyorum (saydıklarım sırayla değildir.)
Kadınların görünümü daha estetik bence, erkeklerde çok nadir öyle bütün olarak estetik duran.🤷♀️
Öhöm nadir miyim acabası sjdkd
Ayıpsın, sen her konuda türünün nadide örneklerindensin djdjfj
Yiaaağ dhdjfj🫠🫠
*-*
🫰🫠
Teşekkür ederim ghostly.🫰🍫
Rica ederim.
Cevap
4Cevap
Tabii ki erkekler daha estetik duruyor
kadınlar tabi ki
Dürüst olmak lazım insancıl olmak gerek insan olmak gerek ,, z
genel olarak kadinlar ama bazi erkekler heykel gibi duruyorlar 🔥
Erkekler ne anlar yaa estetik görünmekten tabi istisnalar hariç
Çicekler
Tabii ki kadınlar daha estetik erkekler odun gibi
kadınlar elbette
Kadın
kadınlar
İkisi de
Kadın
Kadinlar tabiki
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?