Soru Biraz Açık Olmuş Bende Soruyu Kapata Kapata Cevap Vermek İsterim Öncelikle Kişilerin Kendileri Üzerinden Dış Görünümünü Diyorsanız Erkekler Kendi Görünüşlerine Pek Fazla Dikkat Etmezler Daha Sade Daha Dogaldirlar Ufak Tefek Tabikide Saç Taraması Ne Bileyim Parfüm Sıkması Vs Vardır Ancak Fazla Değildir Yani Daha Az Bakımlı Olurlar Kızlarsa Bunun Tam Tersidir Kendilerine Daha Çok Bakım Yaparlar Süslenip Puslenirler Cinslerin Karşı Cinslerine Dış Görünüş Olarak Bakmasını Dikkat Etmesini Diyorsanız İki Tarafta Dış Görünüşe Bakar Ancak Odak Noktaları Farklıdır Mesela Erkekler Karşı Cinse Baktığı Zaman Genelde Baktığı Bölgeler Yüz Saç Göğüs Kalçadir Yani Kıyafetinden Çok Fiziğine Yüz Güzelliğine Bakarlar Ama Kadınlar İncik Cincigine Kadar Bakarlar Saçtan Başlarlar Giydiği Ayakkabıya Kadar Dikkat Ederler Ve Önem Verirler Ama Kadınlar İçin Tabikide Dış Görünüş Herşey Demek Değildir Kadınlar Dış Görünüşe Baktığı Kadar Erkeğin Duygusuna Konuşma Üslubuna Zekasınada Bakarlar O Sebepten Bir Erkeğin Bir Kızı Beğenmesi Daha Kolaydır Ama Bir Bayanın Bir Erkeği Dış Görünüşü Güzel Olsa Dahi İcini Begenmezse Dış Güzelliği Yeterli Olmaz Begenmeside O Sebepten Zordur
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekler. Bu yuzden cogu kadin bedeni yüzünden psikolojik siddet gormuyor mu zaten? Erkekler yaradılış geregi de görseldir. Guzellige, dis gorunuse cok onem veriyorlar. Mesela tipsiz bir erkek bir kadını kariyeriyle, mizahiyla, zekasiyla, esprili olmasiyla, kibar, nezaketli olmasiyla falan tavlayabilirken kadinda bunlar yok. Erkek kadinin kariyerine, zekasina, mizahina, nezaketine falan düşmüyor. Kadin olarak guzel degilsen erkegin radarina bile girmezsin. Senin uzerini direk cizer. Cok iyi bir kariyerinde olsa, hanim hanimcikta olsan cirkinsen hic sansin yok kadin olarak. Ama erkek bir sekilde en azindan, tavir davranis olarak, sadakatli olarak falan kadinin gonlunde yer bulabiliyor. Ama diger turlu erkegin gonlune guzel, sempatik, fizigin iyi falan degil olmuyor malesef. Zor oluyor.
Dış görünüşü değerlendirme konusunda kadınlar ve erkekler farklıdır evladım. Erkekler güzellik eşiğini daha düşük tutar ve sıradan bir kızı da güzel bulurlar ama çirkin bir kızı zeki ya da komik olsa bile sevmezler. Kadınların yakışıklılık eşiği ise yüksek olduğu için normal eli yüzü düzgün adamı bile çirkin görürler ama gerçekten yüzüne bakılmaz dediğiniz adamları başka nitelikleri nedeniyle sevebilirler.
Erkeklerdir net Kizlar icin para+piclik=kizlar Kadinlar sandigimiz gibi degildir burda hep yakisikli ariyorlar ciktiklari kisiler tipsiz ve kisa oluyor neden peki? Cunku yakisikli sayisi az ve de parayla oz guvenle kizlari dusuruyorlar Erkekler ise ne ise o guzellik yaziyor evet guzellige bakiyir cogu cunku kadinlar daha guzel daha bakimli ve disi avantaji da var bu dediklerimin aksini iddaa eden analiz yapamamis iki kisinin lafina bakiyordur.
Kesinlikle erkekler !!! Ayaklardan tut kalça şekline , saça başa her şeye. Kadınlar eskiden erkekler için suslenirdi anladık da şimdi herkes özgür bir erkeğin istediği şekle niye bürünüyorsunuz ki ya da tv 'deki saçma sapan güzellik standartlarina niye uyuyorlar anlamıyorum. Doğal olun , makyajiniz bakımlı olmanız olsun lütfen. Dis temizliği , tırnak temizliği , göz alti morluklari , kirpik uzatmak için badem yağı vs surulmeli en fazla bence. Ben sadece ruj sürüyorum cildime fondoten sürünce cildim sanki her an kirışacak gibi hissediyordum artık onu da surmuyorum. Neyse çok uzattım bb
Kadınlar. İki tarafı da eşit derecede değerlendirmek için hem erkeğin bir kadınla arkadaşlığını hem de bir kadının kadınla arkadaşlığına bakarsak göreceğiz ki kadınlar dış görünüşü belli bir raddede olmayan hemcinslerine karşı şaşırtıcı derecede acımasız olabiliyorlar ki özellikle genç olanlar ama erkeklerin ortamında bulunan bir kız "kafa" ise el üstünde tutulur her şeyiyle kabullenilir bizde yalnızca fikirsel olarak uyuşmak önemlidir. Çoğu erkeğin de bu görüşüme katılacağından eminim. Fakat iş sevgililiğe gelince durumun öyle olmadığını biliyoruz ama konumuz bence bu değil.
Bunun cinsiyeti yoktur. Herkes ilk izlenim olarak beğendiğini ve kendi güzellik algısına güzel gelen insanlara bakar ve tercih eder.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şükür barbara palvin koymamışsınız resme kdfkhkdfkhd bu tür konularda hep barbara yer alıyor gına gelmiştir :D Yarı yarıya diyelim ama erkekler daha fazla diye düşünüyorum ben çevremden ne gördüysem onu yazıyorum genelleme yapmayacağım bu yüzden çevremde erkeklerin daha fazla kızların görünüşüne takıldığını gördüm diğer türlü umurlarında olmuyorlar.
Ne demiş Joker: " Dış görünüş önemli olmasaydı, uğur böceğini sevdiğin gibi hamam böceğini de severdin.." Bu yüzden kadını erkeği olmaksızın hepimiz önce dışa sonra içe bakıyoruzz, bu iyi bişey olmasa da 😶
Eskiden soracak olsalardı kesinlikle "erkekler" derdim. Ama zamanla sadece "nefes alsın yeter" zihniyetinde olan erkeklere tanık olunca düşüncelerim değişti...
Aradığım kişiyi bir gün karşımda görürsem beni nasıl görmesini istersem o şekilde çıkarım dışarıya. Olduğum gibi çıkarım. Ne abartı-şatafat, ne döküntülü-pasaklı. Denge...
Kişinin karakter yapısına göre değişir. Kadın olsun erkek olsun. Kimi kariyer sahibidir giyinmeyi bile bilmez , önemsemez. Kimi giyim üzerinde çok durur.
Hemen hemen aynı sayılır. Ancak kadınlar bu konuda da çok iki yüzlü ve çifte standartlı ne yazık ki. Karşındakinin sadece yakışıklı olmasıyla yetinmiyorlar çok daha fazlasını talep ediyorlar.
Mesela ben veriyorum hatta demin de bunalıma girdim güzel bir vücutla ölmek bana çok koyar diye... çirkinleşmeyi de istemem ama güzel bir vücudun olsa ölsen falan
Kadınlar, mesela bir çoğu bana bakınca aaaaaa ne tipsiz senden bir şey olmaz diyorlar, nedense insanın beyinin içi işe ilgilenen yok, eh zaman zaman çıkmıyor değil
Kadının dikkat edeni detayına inciğine baktığı için sanki kadınlar daha önem veriyor gibi ben hiç bir erkeğin bir kızın kulak yapısına vs dikkat edeceğini sanmıyorum 😂
Bi kitapta şöyle yazıyor; erkekler güzel kadınları severler, kadınlar ise güzel buldukları adamı.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tek bildiğim benim karşı cins tarafından beğenilmediğimdir. 😊 Herkesin kendi kıstaslarına göre birini bulması en içten dileğimdir. 😊 Yalnız ve huzurlu yaşamak da kendim için isteğimdir. 😊
Ben eskiden yüz güzelliğine çok takılırdım :D Fiziğe pek bakmazdım :-)
Şimdi tam tersi :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
çevremde akrabalarım ve yakin arkadaşlarimi cok inceledim ve net olarak kızlar daha şekilci daha iyi seçiyorlar daha uzununu daha fizkli olaninı yani kadinlar diyorum
Kesinlikle kadınlar nereden dersen bir Gülümser peşine takılır bir kadın doğru şekilde her erkeği etkileyebilir ama tipsiz bir erkek Kesinlikle her kadını etkileyemez bunun kısası bu yalan diyen varsa gelsin😁