Gündüz buluşma için siren göz makyajı fazla kaçar mı? Abartılı görünür mü?

Gündüz buluşma için siren göz makyajı fazla kaçar mı? Abartılı görünür mü?

siren göz makyajını biraz sadeleştirerek yaparsan bence çok güzel olabilir ben öyle yapıyorum ne çok iddalı ne çok sade zaten gözlerin hatlarını ön plana çıkardığı için hafif bir gölgelendirme şeklinde yapsan bile çok hoş durur yoğun bir ve karanlık bir far sürersen öğlene göre biraz iddalı ve ağır olabilir ama sade bir şekilde yaparsan çok güzel duracağına eminim bir de göz kenarlarını resimdeki gibi çok uzun tutmadan sert bir hat verirsen tadından yenmez 😊🫶🏻
Cevap
4Cevap
Bence güzel olur
Bence bu sabah date için abartı , daha soft daha sade olmalı diye düşünüyorum
Sorry gündüz demişsin, gündüz ise yap ya daha hoş olur 🌸
Ay yap gitsin kuşum burcun ne
Aşırı abarti geldi bana tabi sen bilirsin ama sabah için uygun değil gibi
Bana biraz abartı geldi, daha sade bir makyaj tercih edilebilir
Bu göz yapısına siren iyi olmamış. Siren düşük göz kapağına iyi gidiyor. Bence kalkık göz kapağını değerlendir daha hoş durur
Bence çok güzel olur
Daha doğal bi şeyler seçmelisin
Hep tarzın buysa hayır
evet bır kadının en guzel makyajı rımelıdır
hayırr
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?