Baktığım en etkili ucuz kremlerin en ucuzu 800 TL :D Diğerleri 3000'e kadar gidiyor. Değer mi sizce?

Baktığım en etkili ucuz kremlerin en ucuzu 800 TL :D Diğerleri 3000'e kadar gidiyor. Değer mi sizce?

Bu tip lokal uygulamalar gerekli etkiyi vermek için devamlılık ister. Ve kullanmayı bıraktığınızda eski haline geri döner. Yani parayı tek seferde vereceğin kalıcı bi uygulama olmadığını düşürsek manasız. Aynu etkiyi veren bu kadar şişirilmemiş bir çok ürün var. Göz altı ameliyatı yapamıyor neticede jfjfj
Bence cilt kremleri ciltt üzerinde varolmuş bir şeyi düzeltemiyor.
Sadece para tuzağı.
Ancak oluşmadan önce kullanılırsa önleyebilir.
Kreme o kadar para vermek yerine teknolojinin nimetlerinin yararlanıp göz altı morluklarını yok eden cilt seanslarına girmenin daha etkili bir çözüm olacağını düşünüyorum.
Kozmetik ürünlere bu kadar para vermeyin, hepsi kimyasal ve pahalı, bitkisel kendinizin evde yapacağınız tarifler var, internetten Suna Dumankaya yı takip edin çok faydalanırsınız,800 TL bir ürün için çok pahalı
Gerçekten etki edecekse değer tabii. Sürekli ucuz kremlere para vermektense paramı pahalı ama etkili bir kreme harcamayı tercih ederim. En azından bir sonuç almış olurum.
Cevap
61Cevap
İstediğim etkiyi gösteriyorsa ödenen para değer.
katılıyorum bu parayı vermeden de etki alınmıyo
Bütçeniz varsa verebilirsiniz
O parayı versem bunu düşündükçe yaslanirim göz altlarım bırak morarmayı kararır bu sefer
hahahahahhaha kalıcı çözüm sağlasa net verilir de böyle sorgulatıyo cidden
Böyle bir sorunum yok ama olsaydı kötü bir görüntü ve beni mutsuz etseydi
para benim için önemli olmazdı.
ne güzel şanslısınız <3
Teşekkür ederim olsun Mutlu olmak önemli🫶💖
krem geçiriyor mu yoksa o an için mi
Göz altı morlukları diyince aklıma gelen tek şey göz altına alındığımda beyaz odada yediğim dayak sonrası oluşan morluklar
Bunu daha doğal ürünlerle falan halledebiliriz bence aşırı pahalı.
Mesela kesin etkili olarak ne önerirsin
Görselde ki hatun kadar güzelsiniz kesinlikle değer. Diğer türlüsü altın semer mevzusu.
Yuh :Ddd bu kadar para vermem gözaltım için. Genel olarak kozmetik hiçbir şeye bu parayı vermem. La rocheumla vichymle falan mutluyum ben 400-500 bandının üstü aşırı fazla.
ama kötü görünüyorsa ve başka şey geçirmiyorsa verilir gibi
Güzelim başka şey geçirmiyor diye bir şey yok. Kaliteyi belirleyen şey içeirk ve aldığı belgelerle bunu tescillemesidir. Morluk tipine göre işe yarayan çok fazla 300 lirayı geçmeyen ürün var. Estee lauder ya da başka ultra lüks bi marka olması gerekmiyor illa. Belli başlı maddeleri aramak gerekiyor. Çisem çakırın videolarında çok iyi örnekler bulursun. Tek çare o değil yani
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐ Bu parayı o maskeye verdiğimi ninelerim duyacak olsalar beni cinci hocaya götürürlerdi ⭐😄😄😄😄
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
hahahahhah cidden öyle :D
😄😄😄😄
Gözaltı morlukları kesin bir cozumu yok genetikse maalesef sadece eskisine göre biraz daha aydınlık gözükür o kdr para vermenede gerek yok bnce mary may tranexamid li göz kremi var daha uygun ve gerçekten gözle görülür aydınlatma oluo düzenli kullanimda ona bakabilirsin
Genetik bir sorunum olsaydı bu tarz kremleri tercih ederdim ama ben c vitamini ve retinolü düzenli olarak kullanıyorum yorgunluk ve uykusuzluk nedeniyle oluşan gözaltlarıma iyi geliyor..
Uyuduğun saate dikkat etmek daha önemli. Lisede çok uykusuz kalırdım, geç yatardım erken kalkardım. Şimdi erken yatıp kalkmam gereken saatte yatıyorum. Morluk yok. Boşa para harcama bence.
Adı ne söyler misiniz ben veririm nasılsa dolarla siliyorum gtumu bana komaz. Yıllardır göz torbalarımı indirmek için denemediğim kalmadı bir de bunu deneyeyim.
Bence aşırı çok. Acaba ne kadar sürede bitiyor? Birkaç sene giderse ekonomik olabilir diye düşünüyorum. 😃
o kadar gitmez gibi ya :D çok ama napayım etkilisi anca
İşe yarıyor mu peki?
Göz altı morlukları kesin bir çözümü yok diye biliyorum sadece ışık dolgusu birkaç aylığına iyiymiş o kadar
kalıcı değil miymiş o da
bayanlar o kadar cömertseniz lütfen çevrenizdeki zor durumdaki insanların yüzünüde güldürün
onu da yapıyoruz cildimize de bakıyoruzzz
ne mutlu sana o zaman
Gerçekten işe yarıyorsa değer. Her polis çevirmesinde detaylı arama yapılmasından bıktım. 😂
Bu kremler çok etkili olmaz. Doktora gidin sonrasında ek olarak bu kremleri kullanın. Tek başına krem etki göstermez.
Göz altı önemli çok vahim bir durumda ise kozmetik ürünlerle toparlanmayacak ise mezoterapi almayı tercih ederim
Gözünüzün altı nasıl morarıyor bence asıl sorun o. Benim bi altın kalpli arkadaşım var çocuk yıllardır altın kullanır 1 kere bile morarma yok 😃
Altın mı kullanır?
Ablam şifre altın şifre
Onun yerine kendime en pahalısından yepyenii cep telefonu alırım...👍🏻😅
hahahah 800 TL'ye telefon kalsaydııı
Eğer olsaydı keremin fiyatını onemsemezdim
ben de önemsememeliyim sanırım
O kadar versem hüngür hüngür ağlarım kreme yazık olur akar sonra aktı diye tekrar ağlarım jdjajdjajd
ay kremi sürsem zaten asla yüzüme dokunmam yüzüme rüzgarın bile değmesine izin vermem aslkjdjlkads
ahdhhadhwhd 🤣🤣
Değer. Dermotologların yazdığı kremler de o fiyatlarda.
aa cidden mi, teşekkürler
3000 verene kadar ışık dolgusu yaptır canım dahq kalıcı olur
3000 vermem ya 800 verebilirim ama
Allah aşkına şu gereksiz harcadığınız paraları bana verin sevaba girmiş olursunuz. Yüklü miktar borcum var 600 tl kadar
Doğal ürünleri kendimizde yapsak tutturamıyoruz veya faydası olmuyor ya pahalı kreme para vereceğiz ya da güzellik salonlara para vereceğiz.
Göz altı kremi özel hazırlanan krem olduğu için en az 500'den fiyatı başlıyor.
Etkili ise ve rahatsızlık veriyorsa why not
di mi önemli olan iyi hissetmek
bence değmez göz altı morlukların sana ayrı bır hava katıyor daha bı tatlı gorunuyosun :)
Düğünde geline mi takıyoruz bu ne be krem 800 olur mu hiç
Bu devirde 800 TL gerçekten çok büyük meblağ değil bence verilebilir.
Dengeli uyku nem ve nemlendiriciler yeter.
Eğer çok ciddiyse doktoruna gidin!
Değmez çünkü bazı göz altı morluğu genetik oluyor ve ne yapsan da geçmiyor
Bende de o problem var ya sürekli yeşil gibi kararttı oluyor bi rahatsızlığım da yok kullandığım bir şeyde yok niye öyle oluyor anlamış değilim
Bol su tüketirsen ve düzenli uyku uyursan kreme gerek kalmaz
Değmez asla. Onun yerine cerrahi işlem uygula daha ucuz ve kesin çözüm olur
ucuzu kullanıcak kadar zenginsen o senin bilicen şey... Hadi zarar verse cildine... Zaten ucuz ürün dava açsan 15 yıla belki ufak para gelir... Sonra zincirli kuyuya salla gitsin.
Etkisine bağlı 1-2 ay veya hafta sürcekse etkisi çok pahalı
Göz altı morluğunun çoğu genetik kremlerle çok bir şey bekleme
yorum yapıyımda sgt ya gözüyün altına midye kabuğu koymuş
Yumurta akından çilekli maden suyunu katıştırıp krem yapsam daha faydalı olurdu
Kendini kötü hissediyorsan evet verilir senden değerli değil ya
enaa çok tatlı göz altı bandı rengi bundan alayım bari şeffafı vardı bende 😀
Rahatsız ve sağlıksız hissediyorsanız verilir. Göz altı morluğu bu, boru mu
The fair caff-b3 serum
Revox caffeine 5% serum
The purest caffeine solutions 5%+vitamin c
Secure nature roll on göz kremi
Bunlar etkili bulduğum ürünler ve bence bunlardan biri illa bütçene o bulduğundan daha uygun olur
Göz altı morluk kremine 800₺ vereceğime güzel bir kapatıcı alırım, doğal dursun istersem de temiz cilt makyajı yaparım.
Göz altı morlukları genetiktir, o kadar para vermek yerine benim dediğimi yapın
Gerçekten faydalı bir üründe paranın pek bir önemi kalmaz sonuçta güzellikten çok sağlık. ve en önemlisi de bu parası olan biri için alinabilir bence.
evet haklısınız etkiliyse verilir
bana 500 tl ver sana onun doğal yöntemini söyliyim
Verilmez bence çok pahalı
bence gereksiz, tamam ne kadar morluk olduğunu bilemem, ama ilk sebebini öğrenirim veyada uyku düzenimi bozmamaya çalışırım
Bu kadınlar olmazsa kozmetik sektörü tümden iflas eder
e zaten sakljdaslkjsdds
Ama iyi ki varsınız sayenizde böyle bir sektör var ve milyonlarca insan ekmek parası kazanıyor 😂
Değer benim göz altı morluğum olsa kesinlikle alırdım çok kötü duruyor çünkü
Bendede var ama hiç düşünmedim nasıl geçer diye
biz güzellikle kafayı bozdukk :D
Değer, ben verirdim.
teşekkürler <3
Rica ederim 🌸
800 TL kendine bakınca kendini beğenmenden değerli mi? Senin sorunun cevabı burada
Değmez eğer sağlıklı yaşamayı bilsen ne morluk kalır nede güzellik bozulur
Zenginsem evet. Şu an piyasada 800 TL fazlasıyla değersiz.
Hayır, bence blunt içen kızlar gibi biraz daha tatlı gözüküyor.
Benimde böyle bir sorunum var param varsa hiç acımam veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?