Bence kendine özenmek bakımla başlıyor. Bakımı düzenli olarak yapmak için de bakım rutini oluşturmak çok önemli. Senin bakım rutinin var mı?

Bence kendine özenmek bakımla başlıyor. Bakımı düzenli olarak yapmak için de bakım rutini oluşturmak çok önemli. Senin bakım rutinin var mı?

Haftada bir komple cilt bakımı yaptığım bir gün belirledim ve o gün kendime göre sıraladığım ürünleri kullanıyorum, aynı şekilde iki günde bir saç bakımımı yapıyorum vs...
Belli bir rutin oluşturunca zaten oturuyor ve aksamıyor, bu yüzden kendime karşı özenli olduğumu düşünüyorum. Daha ziyade aşırı iyi hissettiriyor bunu yapmak, dinlendirici bir etkisi var ve bunu seviyorum.
Ne aşırı özeniyorum ne de az, çok fazla ürün kullanıp cildimi de bozmak istemiyorum ama genelde hep temiz ve bakımlıyım
Cevap
11Cevap
Var, özenliyim oldukça. Bazen bıraksam da sonra yeniden toparlıyorum
her gece 10 dakika diş fırcalar ve gargara yaparım. Nivea'nın klasik kremini her gece sürerim. Bu kadar. Cildim bebek poposu gibi yumuşak ve haddinden fazla parlak.
Uuu çok özenliyim ve bakımlıyım , dikkat ederim kendime 🤩😎 sabah rutinim gün içinde olanlar akşam rutinim hafta sonu rutinim vardır
Merhabalar
Rutinim var tabiki 3 günde bir kendime bakarım.
Çok aman aman bakımlıyım diyemem ama kendime özen gösteririm.
Kendim özenliyimdir ve insanlardan da bu özeni beklerim ama maalesef herkes aynı olmuyor bence en önemli rutin duş ve diş fırçalamak. Bunları yapan bi insan zaten kendine değer verip özen gösteriyordur..
Elimden geldikçe diyelim
Duştan sonra krem sürüyorum bir de yatmadan önce hepsi bu kadar arada bir de kıl temizliği işte tüm vücut olarak
İki haftada bir dış görünüş haftada birde iç görünüş temizlik önemli heleki bayan varsa yaninda
Bakimli olmayi severim
Canına can katacak kadar
Yatmadan önce 4 adımı uygularım
Cilt bakımına gidiyorum arada sırada okadar
Özenirim, erkek rutini günlük traş, spor kardiyo
Çok özenliyim, var
Özensizim ben.
Fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?