Dış görünüşünüzde kafanıza taktığınız bir detay var mı? Hangi detaylar sizi kötü hissettiriyor ya da hissettirirdi?

Dış görünüşünüzde kafanıza taktığınız bir detay var mı? Hangi detaylar sizi kötü hissettiriyor ya da hissettirirdi?

aslında kendimi tip olarak beğenmesem de bunu sorun eden biri değilim sadece burnum biraz daha güzel olabilirdi :)
Yo sorun eden biri değilim zaten 😊
Cevap
7Cevap
Tüm yüzüm genelde.
beğenmiyor musun
Her yerimi kafaya takıyorum :D Günümüzde belli güzellik standartları oturtuldu hep, estetikler, shoplar, efektler... Gördükçe insan kendini sorguluyor
Malesefff böyle bir şey var evet. Çok genç kız bunun yüzünden depresyonlara girdi. Hep kapitalizmin etkileri bunlar. Bireylere madde gözüyle bakılıyor ve her durumda insanlar üzerinde kazanç elde etmek istiyorşar. Bunun içinde bu gibi şeyler piyasada çok yaygın. Şimdi dışarı çıkıp 10 kişiye sorsak illaki çoğu biryerine bir şey yaptırmışıtır. Hiç olmadı kalıcı kaş, dudak boyası vs yaptırıyorlar
Burnum beni ergenliğimde çok rahatsız etti ama şu an çok barışığım hatta hoşuma bile gidiyor. Yüzüme yakışıyor sonuçta beni ben yapan bir şey. İnsan yaş aldıkça kendini sevmesini öğreniyormuş, canım kendim 🥰 buarada yaş 25
Bugün kafama takıyorsam, yarın takmıyorum. Moduma göre değişiyor aslında. Belki boyumun biraz daha uzun olmasını isteyebilirdim.
Ben kendimden memnunum sence? @istanbull_hanim
Hep de memnun kal çünkü memnuniyetsizlik oluşturacak bir yanın yok. Bu yakışıklılığın başımı çok ağrıtıyor biliyorsun. 🤭
Teşekkür ederiz 🙏🙏
artık yok dikkat ederim kendime imkanlar dahilinde :D
Heryeri her tarafım kusurlu istediğim kişi olana kadar çabalayacağım.
Saçlarım tek takıntımdır
Dökülmesi ve ince telli
Hayır yok çok güzelim
Dış görünüş yok ki kafaya takayım🤭
Takmıyorum ama beğenmiyorum da
Yok ya karambole yaşıyorum :D :D
Hayır yok
Yokki
Yok.
çene yapım
Hayir sadece dış beyazlatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?