Gösterdim diye düşünüyorum. Şayet göstermemiş olsaydım onca insanların hatası yanlışından sonra hayatımda olmalarına izin verirdim buda benim kendime olan saygımı kaybetmeme sebep olurdu. Kendimi sevdim onların beni sevmeleri ne gerek duymadan ✨
Kendine nasılsevgi gösterilir saçmalamayın ayyy canım kendimmi diyeceğim. bunu yapınca insanın daha da canı yanar kimse size sevgi göstermiyorsa siz kendinize gösterin diyorlar sizi kimse sevmiyorsa siz kendinizi sevmeyi nereden bileceksiniz sevilmiyoruz kabul edin artık laga luga ya gerek yok