Güncellemeler
+1 yıl
Anne ve babam yaş olarak 50 yi geçtiler o yüzden saçlarının beyazlaması normal.
Selam ben 19 yaşındayım saçlarım kahverenginden sarıya doğru açılıyor ve bir kaç tel de beyaz olmuş. Çok fazla strese girmiyorum kötü bir olay da yaşamadım sizce neden oluyor?
Ailede var ise böyle erken saç beyazlaması ırsi olabilir. Çok stresli bir işte çalışıyorsan veya stresli bir hayat yaşıyorsan da olabilir.
Cevap
6Cevap
Genetik sebepler ve biotin vb vitaminlerin eksikliğinden dolayı olabilir
Bende de aynı durum var yaş 19 ama 17 yaşındayken de saçımda tel tel beyazlar vardı 🤧
Sitres ya da ailede genetik mi?
Dertlerini biriktirmekten
Genetik olabilir ailende varsa
Bende de vardı stresten
Genetiktee olabilir
genetik olabilir
Irsi olabilir
Çoğunlukla genetik
asikmisin
Genetiktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?