Yaşı, cinsiyeti yok bakımın bence. Siz kendiniz için en son ne yaptınız/ yaptırdınız?

Yaşı, cinsiyeti yok bakımın bence. Siz kendiniz için en son ne yaptınız/ yaptırdınız?

Kaş ortasını aldım ağda ile bakımlı olmanın cinsiyet ile alakası yok kendine verdiğin değerdir ben bu ay 3000 bin kıyafete harcadım aylık da 400 600 saç bakım 250 300 parfüm gidiyor
Kadın da erkekte bakımlı, tertipli, düzenli temiz olmalı parfümler sürünüp mis mis kokmalı 🤭
Toplu teşekkür yazaydım iyiydi 🤭
Haftada bir kendime greyfurt yüz maskesi yapıyorum, yoksa ılık suda yumuşak bir bezle gece gündüz temizliyorum çok iyi geliyor..
* Bakımlı olmanın cinsiyeti ve yaşı yoktur.
Cevap
5Cevap
Kendine saygısı olan her insan bakım yapmalı gadası
cinsiyeti yaşı yok herkes bakımlı olmalı
Ayak tabanları m cok kotu.. ıkı yıl önce denizde kavruldular.. düzelmiyor bir türlü resmen zımpara ıle kazıdım
Cumartesi kil maskesi yaptim..
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?