Güzellik & Bakım Her geçen gün daha popüler olan saç diplerini farklı boyama trendini yapar mıydınız? nüktelidilber Takip Et FenomenYoda Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Ay sanki kafadan aşağı boya dökülmüş gibi duruyor bence. Benim çok hoşuma gitmiyor. Her geçen gün daha popüler olan saç diplerini farklı boyama trendini yapar mıydınız? Cevapla Tren Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Hayır saç boyamak genel olarak gereksiz geliyor beyazlamadıkça boyamam sanırım 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Güzel bence 0 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı. Billie Eilish dışında kimseye yakışmadığını düşünüyorum 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Renk uyumu olsa güzel durur ama mesela bu görseldeki örnek tamamen rezalet 0 0 Yorumla
Hanicancan Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Garip duruyor be. Fıstık gibi kızıl saçı var Charmander'a dönmüş @mk 0 0 Yorumla
eskilerdenbirtanidik Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 40% +1 yıl Bu ne ya açıcıyla yapardı kızlar kibrit çöpü gibi görünürdü bu ondan işte 0 0 Yorumla
TersBakanSüzgeç Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Herkesin yaptığını, moda olan şeyleri, başkasının yaptıklarını asla yapmam. Hayatın orijinalliği bozulur, başkası olunur.Ama turuncu ve siyah güzel yakışmış. Sevgilim yaparsa severim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Bilie nin doneminden beri var bu model sacta iki renk sevmiyorum maalesef bizimle digil 0 0 Yorumla
paralyser Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saç diplerini ve yarısı siyaha geri kalan yarısını ise sarıya boyayan kızlar, yanmış makarnaya benziyorlar. 0 2 Yorumla 434i4Gamze +1 yıl bkk gibi Yorumla paralyser +1 yıl @434i4Gamze katılıyorum, saçlarının yarısını sarıya boyayan erkekler için de aynısı geçerli. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır saç boyamak genel olarak gereksiz geliyor beyazlamadıkça boyamam sanırım
Güzel bence
Billie Eilish dışında kimseye yakışmadığını düşünüyorum
Renk uyumu olsa güzel durur ama mesela bu görseldeki örnek tamamen rezalet
Garip duruyor be. Fıstık gibi kızıl saçı var Charmander'a dönmüş @mk
Bu ne ya açıcıyla yapardı kızlar kibrit çöpü gibi görünürdü bu ondan işte
Herkesin yaptığını, moda olan şeyleri, başkasının yaptıklarını asla yapmam. Hayatın orijinalliği bozulur, başkası olunur.
Ama turuncu ve siyah güzel yakışmış. Sevgilim yaparsa severim.
Bilie nin doneminden beri var bu model sacta iki renk sevmiyorum maalesef bizimle digil
Saç diplerini ve yarısı siyaha geri kalan yarısını ise sarıya boyayan kızlar, yanmış makarnaya benziyorlar.
bkk gibi
@434i4Gamze katılıyorum, saçlarının yarısını sarıya boyayan erkekler için de aynısı geçerli.
Berbat görüntü kirliliği
Renk cümbüşü hiç de iyi değil
ben bayılıyorum ya
İstemeden trende katilmisim. 😄😄😄
Hayır yapmam
cok kotu.
çok çirkin
Hayirrr
yapmaya gönlüm var
iğrenç
Bilmem