İnsanlar sizin çekici olduğunuzu mu düşünür, tatlı olduğunuzu mu?

Çekici olduğumu düşünürler bence
Tatlı biriyim ya sempatik derler bence bana
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanlar sizin çekici olduğunuzu mu düşünür, tatlı olduğunuzu mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Genelde tatlı olduğumu söylerler
İkisini de düşünürler
Kızlar tatlı bulur, erkekler hem tatlı hem çekici hem güzel bulur.
Ben şu an size bakınca hepsini buldum desem KS kapanır 😃
Tatlı zeki ve güzel olduğumu söylerler yakın arkadaşlarım zeka yönünden çok övgülerler. Ben tatlı ve çekiciliği abartmadan dengeli kullandığımı düşünüyorum.
Aslında ikisini de söyleyen var ama ben tatlı olmak daha hoşuma gidiyor.
Çekicilik ilerde bitebilir diye düşünüyorum.
tatlı biriyim o yüzden kadınlarla kızlarla iletişimde hiç sorun yaşamam aslında erkekler içinde tatlı olduğumu düşünüyorum ama biraz tedirginlik var
Merhabalar
Genellikle hiçbir çekiciliğin yok ama yinede tatlı bir insansın derler
Disaridan bakildiginda cekici, sohbet ettiklerinde de tatli oldugumu dusunurler
Bay seksi diyorlar, Artık ne anlam ifade ediyorsa 😂
Tatlı kız dediler 😏 keşke bu kadar tatlı bir yüzüm olmasaydı anime gibisin diyorlar birde😤
Tatliş olduğumu derler. Ancak sırtlanlar da çekici bulur. Ben ise kendimi arafta buluyorum 🤷
vala resimdeki siz iseniz, birazcik insan sarrafi olduysam "su gibi" diye tabir edilen kisimdasiniz diyebilirim🧿boncuguda ilistirelim nazar degmesin..
@armahoras 👌
Benim seksapelitem çok yüksek olduğunu söylerler
tatlısın lafını genelde seksten sonra duyarım, öncelikle hep çekici bulunurum :)
Tatlı falan derler sanmıyorum spora gitmeden önce öyle demiyorlardı
Fitness mı yapıyorsun
@serfirazckkk evet
Kaç ayda vücut belli oldu kardeşim
Daha çok tatlı 😏 mıncır mıncır sevmek istiyorlar beni djsjsh
Internwttekiker tatlısın der
Ama az da olsa çekici bulan oluyor ( reelde)
Bende bilmiyorum ama baAzıları sapıklık için yaklaştığı belli
Valla eskiden tatlı derlerdi şimdi bir şey demiyorlar.
İkisi de değil aslında. Sert ve kuralcı bulurlar beni
İnsanlar beni tatlı buluyor çekici demeleri için boyum.1.70
1.66 FELAN olması lazım
Genelde sempatik bulurlar, çok güzelsin çekicisin falan gibi iltifatlar almam
dünyanın en boş en saçma lafı olan sempatik ve tatlısın diyolar ama ben yakışıklı olmayı tercih edrdim
Ne çekiciyim ne tatlı😃
Çekici olduğumu bir okadarda tatliş 🥶
Bugün biri benimle konuşnaya bahane arıyordu misal uzaktan uzaktan yicek gibi baktı bir :D
İkiside var bi kıza 10 saniye baksam ya düşer ya güler 🤟
Sempatik olduğum kadar çekici olduğumuda söyleyenler oluyor..
Bu yaşta bile mi 😝
@AsabiÖküz evet bu yaşta bile..
Vuuu çekici milf 😝
@AsabiÖküz senin itici olduğun kesinde her yaptığım gizli görüşüme zıplıyorsun
Puhaha demekki gizli yorumun bile ateşli doyumsuz bir milfim ben diye bağırıyor. 😝
Genelde itici olduğumi düşünürler. Kasti öyle düşündürtürüm.
Neden
@AsabiÖküz insanlara güvenmiyorum.
Zor bir çocukluk mu geçirdin?
@AsabiÖküz kime ve neye gore zor. Ama çocuklugumda da kimseye güvenmezdim. Insanlar onunde vaşka arkanda başka konuşurlar ve davranirlar. Kim guvenilir ki.
Sana göre..
@AsabiÖküz zor bir seviyedir. Seviyelerde başka degerlerle karşılaßtirılıp seviyelendirilir. Bana gore zor ya da kolay seviyesi olamaz. Cünku deneyimledigim başka çocukluk yok vbu nedenle seviyelendirmem icin kıyas yapamam. Başkalarinin çocukluklariylafa kiyas yapıp evet zor ya da hayır kolay rahat bir çocukluk yasandım da diyemem. Çünkü onların çocukluklarini ben yasamadım. Deneyimlemediğim bir çocukluklada bu seviyeye kara veremem.
Sizin sorunuz şoyle olsaydı güven sorununuzun temellinde çocukluktan kalma deneyimleriniz mi var deseniz evet derdim.
Zor ya da kolaydan bağımsız.
Bu kadar çaprasik karışık bakmak hayata. Seni yorar. Daha sade ve net bakmanı tavsiye ederim. Her neyse...
@AsabiÖküz sade ve netim karşimda muhattap olduğum kişi için öyle görunüyorsam bu benim sorunum değildir. Her neyse...
Ben kendimi bulamadım başka şık yok mu keşke diğer seçeneği de olsaydı 🙄
diğer seçenek? m. a. l mı?
Senin gibileri yüzünden sen yaşındakilere soğudum biliyor musun. Şimdi ağzımı bozsam ben senin baban yaşındayım be ş. ere. fsiz köpek mal babandır anandır desem suçlu ben olurum. Peki neyine güvendin söyle bakalım
Ulan ne kadar adi pisliksiniz küfür etsem yüzün kızarmaz inşallah Allah seni de perişan etsin. Ben de dalga geçeyim.
Def ol sıötığım bok olamazsın kansız mayası bozuk
sakin ol moruk
Pislik moruğu anana sor çok iyi tanır
Laflara sataşmalara bak.
ihtiyarlar alıngan olur derlerdi inanmazdım bu yaşta ne işin vsr KS de onu söyle? kızlara selam canım sevişelim mi diyen dayılardansın sen mi vercen bana ahlak dersi? get the f*ck out!!
Oro,(sbu çocuğu senin gibilere sapıklar gelir.
Antrapozlu abaza
Demek ki kimseye bulaşmayacaksın. Benim yaşıtlarımda sosyal medyada sanamı soracağız
Sabaha kadar konuşur çenesi düşük kaşar
Kızınız yaşında insanlara yazıyonuz sapık sapık şeyler adi pislikler iğrenç mahluklar sizi!!
Bir daha kimseye o spastik esprilerini yapmazsın. Def ol.
Kim yazdı lan söyle bakalım
Ben mi sana mal dedim
KES SESİNİ YAŞLI ABAZA
Ananı gönder o. ro. bu
Bir ayağı çukurda burada millletin karısına kızına sarkıyor iğrençç herf seni
Şere, fsiz kansız köpek. Sende kızsın öylemi. Anası bozuk
Kime sarktım lan kaşar. İkiside bebçnde yok dedim nerenden okudun
Tamam abaza kısa kes roman havası olsun
Sana sarkamam merak etme o. ro. s... bu senden kıymetli hiö değilse işine bakıyor kimseye köpeklik yapmıyor
Ana na sor iyi bilir
Sik (tir git şimdi kaşar.
Ayeıca kurban ol sen bize yani Z kuşağına siz geberip gidince bu ülke bizim sayemizde çıkacak bu ortaçsğ zihniyetinden
Senin yaşındaki ihtiyarlar yüzünden ülke yerinde sayıyor hatta geriye gidiyor... bende 40 yaş üstü dinazorlardan nefret ediyorum bitsenizde kurtulsak
Susmaz ki mayası bozuk
Ne istiyon olum
Ne istiyon lan oro... sbu... çocuğu anasını. sik... ti.. ğim ne istiyon
Merak etme seni ellemeyiz kaşarlar ilgimizi çekmiyor.
Allah uzun ömür versin
Sen biz Z kuşağından nefret ediyorsun ya bizde sizden nefret ediyoruz 40 yaş üstü yüzde 90 koyun ve cahildir net. her türlü pislik sapıklık 40-50 yaş arasından çıkıyor
Ağzına sokuyumda sus kaşar
Baban mı becerdi seni
şu yaşına bak birde seviyeye bak iğrenç pislik senin nefes alman hata çocukların varsa onlara üzüldüm şu an senin yetiştereceğin çocukta pskopat olur çıkar
Cahillik kimde belli. Kanı bozuk ben gelip sana malmı dedim kim sapık şimdi
Hoşlanıyo yaa. Kızım def ol insan değilsin gözümde
yazma daha uğraşamıcağm çirkef ihtiyar hadi yol al şimdi!
Benim vaktim çok yaz lan onun bunun evladı
Seni becermediler sana bakmadılar diyemi kızdın
Mal s. ığır
Senin gibi gençler para kazanıyor. Sosyal medyada millete hakaret etmiyor
Sik. ti... r şimdi hadi
İşsiz kaşar
Uyku saatin geçti spastik
Senin pskolojin bozuk normal değilsin
Sen çok normalsin terbiyesiz saygısız
Çekici, karizmatik olduğum düşünülür.
İtici olduğumu düşürünür.
Genelde tatlı olduğumu söylerler.
Bana tatlı derler yaa
Sempatik derler
İnsanlara sormak lazım
tatliyim tatli. hemde sütlü.
sem patik diyorlar bana
Bal tutan parmağını yalar 😂😂😂
Tatli buluyolar pogaca yanagim ya ondan
Ortaya karışık 😅 kimisi tatlı kimisi çekici…
İnsanlar beni mı düşünüyormuş? Jsjsksks
Genelde çekicisin derler.
Sinsi gözüktüğümü soyluyolar
Cilt bakımı kızları bebek gibi gösteriyor maşallah
Bilmiyorum umrumda mı hayır
Aşırı dikkat çeken.. 👀 ve çekici.
39 olduğun halde mi 😝
@AsabiÖküz inanki yaşımı hiç göstermiyorum.
Sırrı = spor ve sağlıklı besin👍🏻
Boyun ve kilon nedir
Hepsi var bende
Ohhh cok iyi
seksi olduğumu soylerler
tatlı olduğumu söylerler
Çekici derler
Biraz çekicilik var.
Her ikisi desem ukala mı olurum? 😁
ititco
itici*
Sempatik 😁
Güzel olduumu
Tatlı 🙄
tatlı olduğumu söylerler
Tatlı
Çekici
İkisi de