Üniversiteye giderken dersler çok erken saatte olduğu için doğal halimle gitmek benim için tercih değil zorunluluktu. :D

süslenirim
hiç uğraşamam, en doğal halimle giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Üniversiteye giderken dersler çok erken saatte olduğu için doğal halimle gitmek benim için tercih değil zorunluluktu. :D

@elifycdg; bu soru bayanlara sorulmuş gibi bi kokusu var ama şahsen ben kendim içinde, bayanlar icinde dogallıktan yanayım. Bahsettiğin süsler abartı geliyor bana, ''ben burdayııımm' diye bagırmaktansa, doğal bi şekilde farkedilmek harika olmaz mı zaten?
@elifycdg; Soruyu kendin için sorduysan lütfen doğal kal çünkü bu halinle bile nicesinden harika görünüyorsun :)
Aslında dış görünüşüme önem veririm ama en doğal halimle gitmeyi tercih ediyorum süslemekten kastın çok şeyi içeriyor ben makyaj kısmından bahsedeyim ben sadece bir ruj birde rimel kullanıyorum allıklar göz farları flan hiç uğraşmıyorum doğallığı seviyorum bu yüzden çok makyaj flan yapmıyorum öyle süslü puslu giyinmeyi de tercih etmiyorum
Ben okumuyorum ama okuyanlara tavsiyem süslenin elinizden geldiğince güzel olmaya güzel giyinmeye dikkat edin unutmayın kısmetiniz okulunuzda değişebilir😂
Cevap
10Cevap
Hiç uğraşmıyorum okula giderken ya. Sonuçta okula gitme amacım belli. Özenesim gelmiyor aklıma dersler, finaller, kpss, samimiyetsiz birçok insan vs. gelince.
Süslü püslü gittiğim tek bir yer var.🙂😄
Çok aşırı Süslenmiyorum ama yataktan çıktığım gibi de gitmiyorum
doğal halimle giderim
Ben her zaman süslenmeyi tercih edenlerdenim. Benim ruhuma ters gelir başka türlüsün. :)
BEN DOĞDUM GÜNDEN BERİ DOĞALDIM DOĞAL OLDUM VE HER KONUDA HER ZAMANDA DOĞAL VE CİDDİ OLACAĞIM DEĞİŞMEDİM DEĞİŞMEM DE.
valla ben
niversiteye giderken süslenme dertlerim yoktu. herkes normal gelirdi giderdi
yeni çıktı fashion week'e gider gibi hazırlanmak
Sadece bir kere makyaj yaparak okula gitmiştim o da baya abartıydı, hocadan azarı yiyince daha yapmadım.
Mezun olmuş ben bu soruyu beğenmedi 😂😂😂😂😂
Ben ikinci öğretimdim rahat rahat süslenerek giderdim
Okul hayatım yok ama işe en doğal halimlede gidiyorum 🧚🏻♀️
Doğal gidiyorum ama yataktan kalktığım saç başla değil.
Süslenip gidecegim bi okulum olmadi hiç. Hocalarin bu konuda masallahi vardi
Geç kalsam bile süslenip gidiyorum ne o öyle saç baş dağınık olmaz
makyaj yapıyorum ama doğal oluyor. genel olarak doğal göründüğümü söyleyebilirim.
Nereye gidersem gideyim, şort ve tişört. Baya doğalım djjf
En sportif halimle giderm
Maaşımı aldığım ilk gün vs ayın son günü gibi bir değişim oluyordu bende bu konu :D Bazı günler aşırı süslenerek giderdim bazense elime ne geliyosa üstüme geçirerek
Yataktan kalktığı gidenler var : ))) Yahuuu hiç değilse pijamayı çıkartsınlar.
Tabiki biraz çeki düzen iyidir.
Ben orta yani çok aşırı bişey yapmam ama kendi dış görünüşüme önem verdiğim de dışarıdan belli olur
Arkadaş sabah tuvalete gitmeye bile üşeniyorum. Bir de makyaj mı yapacağım
Saçıma hergün fön çektirmekten kuaför köşeyi dönmüştü 😂
Bu sene gideceğim üniversiteye, bakalım erinmezsem çok bakımlı olurum. Erinecegimi sanmıyorum :)
Her yere giderken süslenirim.
Süsleniyorum ben ya kendimi daha iyi hissediyorum.
Milleti kandırmam doğal
süslenirdim ben
süslenilmeden okula gidilir mi ya zaten
Süslenmesi sevmem 😁
Hiç özen göstermezdim
Sadece nemlendirici ruj sürerim o kadar :)
Saçlarıma jöle sürerdim sadece
Süslenmek benlik değil zaman kaybı
Her türlü gitmişliğim var… 😱😅
doğal halimle giderdim.
süslenirdim ben
Okula gitmeyenlerden...
Bence bakımlı olmak şart
En dogalindan
Ruh halime bağlı
Genellikle süslenip giderdim
Süslenmem ben zaten iyiym 🥰
O gün nasıl hissettiğime bağlı değişiyor ya. :))
Dogal hal daha guzel
En doğal halimle
Tabiki doğal giderim
Doğal giderim ya
Doğal
Süslenenlerdenim🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?