Güzellik & Bakım Bedava olsaydı vücudunuzda nerenizi yaptırırdınız ve neden? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Evet şöyle alalım sizleri Güncellemeler+1 yıl #Güncel Güncellemeler+1 yıl Süper soru:) Teşekkürler Bedava olsaydı vücudunuzda nerenizi yaptırırdınız ve neden? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Hiçbir yeri 0 0 Yorumla
Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Estetik yaptırmam makyaj bile sevmiyorum her insan doğal guzel mecburi olur yaralanma durumunda yapılır 2 1 Yorumla dincbeyer +1 yıl En iyi yorum Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Nasılsa bedava her yerimi yaptırırım fazla taştık beton oluruz 😎 😂😂 1 11 Yorumla Soran +1 yıl asdiadasd neren taş bakim bacım :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Operasyon ısmarlıcaksan gösteririm bacım :D Yorumla Soran +1 yıl Ben 2 tane oldum. Ancak 1 taneye param kaldı :D :D Sen göster karar verek aslşdmasdas Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nereni yaptırdın hayırlı olsun :) Yorumla Soran +1 yıl dudak ve göğüs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dudak ben de istiyorum yaa şöyle etli etli güzel olur. En son 2500tl diyorlardı 1ml. Ama yayılıyor sonra dudak. Bir de geç iyileşiyor senin nasıl oldu Yorumla Soran +1 yıl Ben geçen sene 1000e oldum tanıdık yerde. 15 günde düzeliyor. Göğüsü 28e oldum 10 günde toparladım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yahu zaten 6 ay değil mi süresi? Ama yayıldı mı dudağın? Yayılıyor ve sonra o çok kötü 😬 her yere yaptırılmaz Yorumla Soran +1 yıl yayılmadı kendiliğinde geçti gitti:) iyi yere yaptırırsan bir şey olmaz Yorumla Soran +1 yıl sen dudaktan başka nereleri istiyorsun Yorumla Soran +1 yıl Vaz mı geçtin bacı asldsadsa Yorumla
Aytenliikadinn Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Ben memnunum hic bir yerimi yaptirmak istemezdim güzelim ☻ 2 0 Yorumla
Uykucumaymunnn Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hmm belki göğüslerimi ama çok önemi de yok olsa da olur olmasa da 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Kaç beden istiyorsun? Yorumla Uykucumaymunnn +1 yıl B ya da C cup olsa yeter bana Yorumla Soran +1 yıl A mı asdlmasds ben B diye üzülüyorum Yorumla Ali_KSK +1 yıl Ya normalse bence hiç ellettirme kalsın dolgunsa tabi Yorumla
__MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Paralı da olsa burnumdan operasyon geçircem.. Egiklikten dolayı kapanıyormuş, nefes alamıyorum..#Vesselam 0 0 Yorumla
Firdevshikmet Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Göbeği mi yaptırırdım doğumdan sonra bir sürü çatlak var sarkık duyor hiç beğenmiyorum benim doğum dan önce yapilsa ne de güzel olur valla çok ta güzel bir vücudam vardı benim 1 0 Yorumla
enbyTgirl Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yağ aldırma göğüs ve popo silikonu birde yüz estetikleri 0 0 Yorumla
bycon06 Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 78% +1 yıl Ayak tabanlarımi.. fazla denizde kaldım ve kavruldular.. deri sertleşti 0 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 523 cevap paylaştı. Hiçbir yerimi yaptırmam ben kendimi böyle seviyorum. 0 0 Yorumla
Losify Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 48% +1 yıl Burnum. Büyük geliyor gözüme. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Görelim :D Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl benim param varda penis ve boy uzatma ameliyatı olmaya götüm yemiyor. belki cesaret gelirse olurum bir zaman 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Kalçamı göğüslerimi burnumu 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Tüm vücut gittiya aşsdmadasd Yorumla Redamancy-4 +1 yıl Nxnxnx Yorumla Soran +1 yıl Kalçam küçük memnunum sen neyinden memnun değilsin asşdmasds Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Boyumu 183 den 190 a uzatmak istersim kavak gibi sjsj 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl bedava diyorsan her yerini yaptırır beğenmez yeniden yaptırır insanın genetiğinde var bu :) 0 0 Yorumla
magicalbetüş Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Hiç bir yer böyle memnunum 3 4 Yorumla tekbaşınakovboy +1 yıl Her yerin orijinal olması daha iyi Yorumla magicalbetüş +1 yıl @tekbaşınakovboy evet Yorumla Ali_KSK +1 yıl Güveniyormusun kendine fitmisin Yorumla magicalbetüş +1 yıl @Ali_KSK evet Yorumla
Uslanmaz_053 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 716 cevap paylaştı. Bedava veya para ile bir ilgisi yok kendimi seviyorum 0 0 Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Hiçbir yerini. Buna ihtiyacım bile yok 🤗 2 1 Yorumla Soran +1 yıl Bu özgüvene bayılıyorum:) Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Nereyi yaptırsam? Hiççç. İş düzelmez. Mümkün olsa penisimi 30 cm yaptırırdım. 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 967 cevap paylaştı. Vücudumda yaptırmak istediğim bir yer yok. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl bacaklarını gördük güzel zati:) Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Burnumu ama öyle kalkık burunlardan değil burnumun ucunu seviyorum sadece çok yamuk fotoğraflarda asimetriliği aşırı belli oluyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Burnumu yaptırır biraz yağlarımı aldırırdım 2 9 Yorumla Soran +1 yıl Kilolu musun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 67 kiloyum biraz versem şahane olur Yorumla Soran +1 yıl Boyun kaç ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 1.55 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boyum kısa işte kilo bu boya fazla Yorumla Soran +1 yıl Evet bir 10 kilo fazlan var. Vücut ölçülerin nedir? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Napcan bacım hayırdır Yorumla Soran +1 yıl Stilistim ben neyse sormadım say iyi günler Yorumla Beyazorkiden +1 yıl balık et candır cann boş ver Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Cinsiyetimi değiştirirdim. 0 0 Yorumla
Beyazorkiden Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 36% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 443 cevap paylaştı. kalçamı toplatırdım :D kadınlar seviyor 0 0 Yorumla
kırmızılego Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Böyle iyi üstüne para verseler de kabul etmem 0 0 Yorumla
frappuccinobagimlisi Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yüzümü Koreli gibi yapıp ten rengimi beyazlatirdim 0 1 Yorumla frappuccinobagimlisi +1 yıl Nedense korelileri çok seviyorsunuz ondan dolayı 😁😁😁 Yorumla
AdeM07 Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 312 cevap paylaştı. Dişlerimi diş çok önemli 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı. Saçım olabilir 0 0 Yorumla
Delibirisi1 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 618 cevap paylaştı. Var birşeyler 0 0 Yorumla
VesSelamTR Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 386 cevap paylaştı. Memnunum vücudumdan 0 0 Yorumla
biricikcrr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Göğüs ve diş 2 2 Yorumla Soran +1 yıl Diş hariç al benden de o kadar:)) Yorumla AdeM07 +1 yıl Göğüslerin küçük mü kaç beden ki Yorumla
scare Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 470 cevap paylaştı. He yerimi seviyorum 0 0 Yorumla
jdjdjdjdjeus Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Komple 0 1 Yorumla Soran +1 yıl askdnasd neyini beğenmiyorsun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Hiçbir yeri
Estetik yaptırmam makyaj bile sevmiyorum her insan doğal guzel mecburi olur yaralanma durumunda yapılır
En iyi yorum
Nasılsa bedava her yerimi yaptırırım fazla taştık beton oluruz 😎 😂😂
asdiadasd neren taş bakim bacım :D
Operasyon ısmarlıcaksan gösteririm bacım :D
Ben 2 tane oldum. Ancak 1 taneye param kaldı :D :D Sen göster karar verek aslşdmasdas
Nereni yaptırdın hayırlı olsun :)
dudak ve göğüs
Dudak ben de istiyorum yaa şöyle etli etli güzel olur. En son 2500tl diyorlardı 1ml. Ama yayılıyor sonra dudak. Bir de geç iyileşiyor senin nasıl oldu
Ben geçen sene 1000e oldum tanıdık yerde. 15 günde düzeliyor. Göğüsü 28e oldum 10 günde toparladım
Yahu zaten 6 ay değil mi süresi? Ama yayıldı mı dudağın? Yayılıyor ve sonra o çok kötü 😬 her yere yaptırılmaz
yayılmadı kendiliğinde geçti gitti:) iyi yere yaptırırsan bir şey olmaz
sen dudaktan başka nereleri istiyorsun
Vaz mı geçtin bacı asldsadsa
Ben memnunum hic bir yerimi yaptirmak istemezdim güzelim ☻
Hmm belki göğüslerimi ama çok önemi de yok olsa da olur olmasa da
Kaç beden istiyorsun?
B ya da C cup olsa yeter bana
A mı asdlmasds ben B diye üzülüyorum
Ya normalse bence hiç ellettirme kalsın dolgunsa tabi
Paralı da olsa burnumdan operasyon geçircem.. Egiklikten dolayı kapanıyormuş, nefes alamıyorum..
#Vesselam
Göbeği mi yaptırırdım doğumdan sonra bir sürü çatlak var sarkık duyor hiç beğenmiyorum benim doğum dan önce yapilsa ne de güzel olur valla çok ta güzel bir vücudam vardı benim
Yağ aldırma göğüs ve popo silikonu birde yüz estetikleri
Ayak tabanlarımi.. fazla denizde kaldım ve kavruldular.. deri sertleşti
Hiçbir yerimi yaptırmam ben kendimi böyle seviyorum.
Burnum. Büyük geliyor gözüme.
Görelim :D
benim param varda penis ve boy uzatma ameliyatı olmaya götüm yemiyor. belki cesaret gelirse olurum bir zaman
Kalçamı göğüslerimi burnumu
Tüm vücut gittiya aşsdmadasd
Nxnxnx
Kalçam küçük memnunum sen neyinden memnun değilsin asşdmasds
Boyumu 183 den 190 a uzatmak istersim kavak gibi sjsj
bedava diyorsan her yerini yaptırır beğenmez yeniden yaptırır insanın genetiğinde var bu :)
Hiç bir yer böyle memnunum
Her yerin orijinal olması daha iyi
@tekbaşınakovboy evet
Güveniyormusun kendine fitmisin
@Ali_KSK evet
Bedava veya para ile bir ilgisi yok kendimi seviyorum
Ben gözlerimin rengini degistirirdim
Hiçbir yerini. Buna ihtiyacım bile yok 🤗
Bu özgüvene bayılıyorum:)
Nereyi yaptırsam? Hiççç. İş düzelmez. Mümkün olsa penisimi 30 cm yaptırırdım.
Vücudumda yaptırmak istediğim bir yer yok.
bacaklarını gördük güzel zati:)
Burnumu ama öyle kalkık burunlardan değil burnumun ucunu seviyorum sadece çok yamuk fotoğraflarda asimetriliği aşırı belli oluyor
meme , burun
Sebebi nedir ikisinin de?
Burnumu yaptırır biraz yağlarımı aldırırdım
Kilolu musun?
67 kiloyum biraz versem şahane olur
Boyun kaç ki
1.55
Boyum kısa işte kilo bu boya fazla
Evet bir 10 kilo fazlan var. Vücut ölçülerin nedir?
Napcan bacım hayırdır
Stilistim ben neyse sormadım say iyi günler
balık et candır cann boş ver
Cinsiyetimi değiştirirdim.
Hiç bi yerimi yaptırmam
burnumu yaptırırdım galiba
kalçamı toplatırdım :D kadınlar seviyor
Epilasyon
Burun
dişlerim, ve saç ekimi
Burnum az bişey eğri 🥹
Böyle iyi üstüne para verseler de kabul etmem
Yüzümü Koreli gibi yapıp ten rengimi beyazlatirdim
Nedense korelileri çok seviyorsunuz ondan dolayı 😁😁😁
dudak dolgusu
Dişlerimi diş çok önemli
Hiç bi yerimi yaptırmam hepsinden memnunum
Saçım olabilir
Kilo aldım 3d lipoliz olurdum
Yanaklar
Hiçbir yeri
Yaptırmazdım herhalde
Heryerini
Burun ve dis
Nereni
İlla yaptırtcan bı yerimi ha
Var birşeyler
Memnunum vücudumdan
Hiç düşünmedim
Göğüs ve diş
Diş hariç al benden de o kadar:))
Göğüslerin küçük mü kaç beden ki
Boy uzatma
Kas ekletirdim
He yerimi seviyorum
Sol ve sağ bacağımı.
Yüzümü
Komple
askdnasd neyini beğenmiyorsun
hiççç
Burun
Gözler herhalde ya
Şeyimi
hiç bir yerimi sen