Önce banyo yaptım ama spa gibi oldu. Peeling ve kese yaptım yaptım. Banyodan önce saçıma maske yapmıştım. Yumuşacık oldu. Banyodan sonra da derinlemesine bir cilt bakımı yaptım. Şu an pamuk gibi hissediyorum. Pazar bakımını erken saatte yapmak harika oluyor.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İyi yapmışsın. Dersten vakit bulamıyorum maalesef.
Evet bakım yaptım
Harika yapıyorsun. Ben hergun yapıyorum. Şimdi yeni bir maskeye gectim aldım cok güzel. Uzun bir süre onu kullanacağım gibi geliyor çünkü cok güzel ☺️
Ben dün akşam hallettim pamuklar gibi uyuyup uyandım
Peeling falan akşam yapıyorum sonra cild nemlendiryorum miss
Tamam en bakımlı sensin ahaha
Bakımsız günüm yoktur
Ooo ne güzel bende aynı şekil
Yaptım boyalarla yüzüme 😂
Bakımı akşam uapiyoruz biz yatmadan önce 🤗
Yok sadece dişler fırçalandı 😄
Henüz yapmadım
Yapıcam birazdan 😍😍
Güneş kremi sürdüm bu günlük