Ben pazarımı bakıma ayırdım. Pazar günü bakımları yapıldı mı?

Önce banyo yaptım ama spa gibi oldu. Peeling ve kese yaptım yaptım. Banyodan önce saçıma maske yapmıştım. Yumuşacık oldu. Banyodan sonra da derinlemesine bir cilt bakımı yaptım. Şu an pamuk gibi hissediyorum. Pazar bakımını erken saatte yapmak harika oluyor.

Ben pazarımı bakıma ayırdım. Pazar günü bakımları yapıldı mı?
Ben pazarımı bakıma ayırdım. Pazar günü bakımları yapıldı mı?
Cevapla