Pazar günleri benim için bakım günü ilan edilmeli acilen :D Sizin de böyle bir gününüz var mı?

Pazar günleri benim için bakım günü ilan edilmeli acilen :D Sizin de böyle bir gününüz var mı?

Önce yüzümü yıkadım. Vucudum için esnetme hareketlerini yaptım. Sonra soğuk uygulamak için dağa çıkıp uçuş yaptım. Sonra yüzümdeki gözenekler denize girdim. Sabah böyle geçti. Şimdi tekrar dağa çıkıyorum 😊
Ben hep pazar günleri cilt bakımı yapıyorum. Haftaya iyi başlamak için iyi oluyor. Günlük bakımın dışında kapsamlı bakım için pazarı tercih ediyorum. Pazartesi ışıl ışıl oluyorum. Bakım sürecinde iyi bir temizleyici kullanmak önemli. Tonik, nemlendirici ve serum bakım sürecinin olmazsa olmazları arasında yer alıyor. Cilt tipime uygun ürünlerle bebek gibi oluyorum. Birçok markanın çeşitli ürünlerini denedim. İçeriklerini incelemek iyi bir bakım için çok önemli.
Cevap
20Cevap
Pazar günü mesaim vardı gadası
Bende bakım yaptım
Evet saç kaş baş sakal temizlik günümdür. E malum her sabah 5.45 te bir gözüm kapalı bu işler olmaz😁
Hahaha yok ya ben free takılıyorum canım ne zaman isterse şimdi kafam atar gecebin 2 sinde bile yapabilirim xD
Dün akşam yaptım gerçi ağlayınca boşa gitti bütün kremlerim serumlarım ama neyse bugün odamı falan temizlerim herhalde.
yarım saat yüz bakımı hep yaparım. Bugünde kağıt maske , peeling, kil maskesi falan yapacağım.
Mutlaka uyumadan bi buhar banyosu ve maske uygularim ben de pazar günleri
Spesifik bir gün yok benim için. Canım ne zaman isterse o zaman yapıyorum
Ben ayırırım. Önce kaş-bıyık sonra yüz temizleme , nemlendirme serum falan
Benim için gün yok ne zaman canım isterse yapıyorum maske ve ya peeling.
Sadece pazarlar birakirsan yanlanirsin hergun yapmalısın bence
Ben sadece simple yüz yıkama jeli ile yıkadım ve nemlendirici sürdüm
Ben de 1 aydan beri kullanıyorum çok iyi geliyor cilde bence
Ben de 💕
Bakım yapmayacağım. Yola çıkacağım öncesinde duş alırım
Düzenli bir rutinim var ama pazarları daha detaylı yapıyorum ve çok eğleniyorum 😻😻😻
Genellikle pazar akşamı ve carsambuma günü akşamı tonik, maske ve düzenli sakal trasi oluyorum
Keşke banada biri cilt bakımı yapsa ne güzel olurdu
Lan ne cilt bakımı godelek buzdolabı sırtladım kanepe sırtladım altlarını sildim
Geceleri yatarken bakımımı yaparım
Bakımsız insanlara 1 sanıye bile katlanamam
Dün bende yaptım baya bi bakım.
Pazar günü temizlik günüm 🤭
Ben uykuya ayırıyorum maalesef :^)
Yüzümü sabunla yıkadım bugün sayılır mı? 😂😂😂😂
Saç bakımı yapacağım cilt değil
O kadar bakım yapıyonuzda ne oluyor
Ben her gün yapıyorum
Dua Lipa
Jennifer Lopez
Sandra Bullock
Benim içinde amelelik günü ilan etsinler.
Her gün yaparım
Ben ayırmadım
Ben ben beenn🙋♀️😅
Evet pazar günü maske günü
Ben değil 😄
Buradaa😁
Öyle bir günüm yok.
sen işini bilirsin
her gün
Cilt bakımı sonrasında sert bir seks 😋
Ben ayırdım
Benn
Ben olabilirim
Burdayim
cildime su haricinde iyi gelen bir şey yok.
Her gün yaparim
Ayıran vardır
İyi halt etmis
Ben değilim
Ben olabilirim
Ben varım 👍🏼
bennnn
Bosaverrr
Bakım önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?