Kızlar, 1 sene olucak epilasyona gidiyorum çok az azalma var sizce neden böyle?

Sacmalicaklar baştan yazmasın.1 senedir epilasyona gidiyorum aslında çok tuyum yok ama çok az azalma var ve ben pürüzsüz olsun istiyorum sürekli epilasyona başladığımdan beri sık sık ağda da yapamıyorum çünkü epilasyona gitmeden kıl köklerinin görülmesi gerektiği için jilet mecburen alınıyor kızlar ne yapmalıyım bu soru size

Kızlar, 1 sene olucak epilasyona gidiyorum çok az azalma var sizce neden böyle?
Cevapla