
Sizce diş teli takınca daha mı güzel oluyor insanlar yoksa gölgeliyor mu?

Sizce diş teli takınca daha mı güzel oluyor insanlar yoksa gölgeliyor mu?
Eğer dişler çok bozuksa ilk 3-4 ay en azından dişler biraz toparlayana kadar evet biraz kötü duruyor ama dişler düzelmeye başladıktan sonraki evre bana sempatik geliyor
Aksine, bence bazı kişilere diş teli çok yakışıyor. Ben lisede 6 ay diş teli kullanmıştım ve çok seviyordum. Yakışıyor muydu bilmiyorum ama yine de kendimi kötü hissetmeme sebep olmamıştı.
Cevap
25Cevap
Gölgelemez hayır
Gölgelemez zenginlik göstergesi ya onlar bu devirde kim ağzında 20 bin taşır bende de vardı 2 yıl önce çıktı hala üzülürüm keşke daha da dursaydı
Hayir, dis telim var ve var oldugundan beri kendimi normalden cok daha guzel buluyorum. Ayrica dis teli sagliginiz icin takiliyor, cirkin olur muyum, guzelligimi golgeler mi tarzinda dusunceler kendinize hic sayginizin olmadigini gosterir. Bir seyi takacaksaniz eger cevreniz icin degil kendiniz icin takin 😊😊
Bence gölgeliyor ama ortodontik bozukluk varsa 13 -18 yaş arasında takmak daha mantıklı, ilerde daha özgüvenli olabilmek için.
Golgelemiyor. Bir dönem ben de takmıştım. Görenler baya yakıştırıyordu. Ben de çok seviyordum onları. Aklıma geldiler, üzüldüm şu an. 😅
Hayır gölgelemez bence güzelliğe bir etkisi olmuyor
Güzel güzeldir. Geçici olmakla beraber çıkardıktan sonra daha da güzel olacağına eminim
Sağlık için yapıcak bişi yok sonrasında güzelleşiliyor 😘👍🏻
hayır tabii ki sağlık için takılan hiçbir aksesuar güzelliği gölgelemez
Gölgeliyor bence ya. Bakıyorsun çok güzel veya yakışıklı ağzını Bi açıyor her şey orada bitiyor
Ben de 2 yıl taktım seviyordum hatta çıkarınca özlemiştim bile
Kendine öz güveni olan insanlarda gölgelemiyor hatta tarz bile duruyor
Tatlı bir tipin varsa daha da tatlı oluyorsun amaaaa eğer kiiii...
Hayır, benim çok hoşuma gidiyor kadınlarda, neden bilmem.
gölgelemez. diş teli gözlük sivilce kilo vb takıntılar saçma geliyor bana sivilcem olsa asla saklamam saklama gereği de duymadım hiç. bunlar gayet normal ve insancıl şeyler
Ergenlik döneminde tel takarsanız dünyanın en çirkin ördek yavrusu siz olabilirsiniz. Yetişkin genç bir insanken tarzınıza tarz bile katabiliyor, havalı bile duruyor.
Evet maalesef gölgeler
Ne alaka ya zaten çoğu kişi takıyor bende takıyorum kötü durmuyor niye gölgelesin zaten sağlık için takılıyor
Yani sağlığın için değer bir süreliğine güzel olmasan be olcak ondan sonra daha güzel olursun
Ben diş telini güzel buluyorum. Kızlarda tatlı duruyor
Çok alakalı gelmiyor bana aksine yakışıyor bazılarına
Çok da yakısan insanlar gördüm yüzün musaitse cok güzel tasırsın
Sen kendine yakıştırıyorsan başkalarının ne düşündüğü umrunda olmamalı ayrıca sağlık bu
Bunu akıllı bir insan zaten kötü göremez :D
bence yakışıyo bazılarına
belki biraz itici ama sonu güzel ise değer
Gölgelemez bence
O aşama bence gölgeliyor 🥹
a... mına bile koyar takmaaa
Yoo gölgelediği bir şey yok şahsen.
Diş teli takan kızlar aşırı tatlı oluyor
Bozuk olmaktansa dişler daha iyi
alakası bile yok guzelse guzeldir yani
Sağlıktır Niye golgelesin
Bilmem ben her türlü güzelim
Evet, gölgeliyor maalesef.
evet gölgeliyor maalesef
Hayır kölkelmez
Çok önemli değil aslında
Bence yakışıyor ya farklılık katiyo
%20 oranında gölgeliyor
Golgeliyor bence ama mecburiyet
yinede yaptırmak gerek
Güzelliği gölgelemez. Yakışan bile var.
Hayır
Yakışıyor😍
Bnde tatlı duruyordu
Gölgelemez
hayır bence diş teli çok tatlı duruyor
hayır tabiki de.
Hayır yahu niye gölgelesin
Bence hayır
Tatli oluyo
Hayir tahrik edici olur hatta
Ne alaka neye tahrik olacağını mı şaşırdın
@beyazgülüm25 yoo oyle ama
Peki
@beyazgülüm25 sana da
@beyazgülüm25 dis telin var mi senin
Yoo
@beyazgülüm25 ee sorun yok oyleyse kimse tahrik olmqz senden 😉
Ne alaka ya neden olmasın
@beyazgülüm25 tahrik edici neyin var peki
Duruşum yeter be
@beyazgülüm25 sana oyle geliyordur belki bi gormek lazim
Bana öyle gelse de gelmese de ben böyle kendimi çekici buluyorum tahrik olan oluyo
Hayrr
hayır
hayır önlemez
severiz
Hayır
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?