benim cildim çok kuru ve günde 4-5 defa nemlendiriyorum en ufağından her yüzümü yıkamamın ardından dahi nemlendiriyorum fakat dışarıya çıktığımda dış etkenlere (güneş, rüzgara ) en ufak maruz kalmamda suratım berbat hale dönüyor makyajım bok oluyor
başka insanlarınki böyle değil fakat
cildimde makyaj varken nasıl nemlendirebilirim ki ayrıca
neyse işte dış etkenlere maruz kaldığım anda suratım kuruyor
her an makyaj sil-tekrarla da yapamam evde olmadığım sürece
bana çözüm önerin
makyaj suratımdayken veya dışardayken suratımın kurumaması için ne yapabilirim?
bu en çok da kırışıklık oluşacak korkusuyla canımı sıkıyor
başka insanlarınki böyle değil fakat
cildimde makyaj varken nasıl nemlendirebilirim ki ayrıca
neyse işte dış etkenlere maruz kaldığım anda suratım kuruyor
her an makyaj sil-tekrarla da yapamam evde olmadığım sürece
bana çözüm önerin
makyaj suratımdayken veya dışardayken suratımın kurumaması için ne yapabilirim?
bu en çok da kırışıklık oluşacak korkusuyla canımı sıkıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Cildinde tonik kullanmaya özen göster gadası
Dermatoloji diye bir uzmanlik alani var...
Adim. basi guzellik salonu var...
Kalici makyaj diye birsey. Cikti...
ben fazla makyaj yapmıyorum kullandığım bir cc krem var daha da bir şey sürmüyorum ama o bile sırf bu sebepten berbat hale geliyor çirkinleşiyorum
evdeyken çok güzel bir suratım var ama dışarda çok özgüvensiz hale geliyorum bu sebeple
Alerjin olabilir. ya da kullandigin krem dış etkende seni cildiini etkiliyorda olabilir.. yan etkilerinw bak... internetten
Belki de sürekli nemlendirici sürdüğün için yüzün bu halde
nemlendiricinin zararı olduğunu düşünmüyorum
kendimi bildim bileli cildim kuru ve eskiden nemlendirmezdim bu sebepten genç yaşımda kırışıklığım var hatta
ama nemlendiriciyi aksatmadığım zamandan bu yana büyük oranda düzelme var fakat dışarı için bir türlü çözüm bulamadım
O zaman bir cildiyeye git. Herkes makyaj yapacak diye de bir kural yok. Makyaj malzemeleri ayrıca çok zararlı 🤦♀️
Nemlendirici serum kullanman gerekir serumlar daha yoğun kıvamlı oluyor cilde daha iyi nufüz eder.
Bende de ayni sorun var bol su iç ve nemlendirici maskeler uygula
Yağ sür vücut yağları
Bol bol su iç
Saf argan yağı dene