Bence tonik kullanmak çok şart değil diye düşünüyorum. Sizce?

Tonik uygulamak
Göz kremi kullanmak
Serum uygulamak
Güneş kremi sürmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence tonik kullanmak çok şart değil diye düşünüyorum. Sizce?

Tonik uygulama aşamasına ben de ısınamadım. Çok zorunlu değil gibi geliyor. Dönemsel olarak güzel bir rünü bulursam deniyorum ama bakım rutinimde sürekli tonik kullanmıyorum.
Cevap
1Cevap
Bana göre hepsi kökten gereksiz ama yapıyorum yinede işte
Tonik uygulamak
Hiçbiri gereksiz değil ama dördü arasında en önemli olmayan tonik bence.
Kağıt maskeleri aşırı lüzumsuz ve etkisiz buluyorum.
Ya aslında en gereksiz gördüğümüz şeyin bile cilt için etkisi çok büyük ama en gereksizini söyleyecek olursam bu seçenekler arasından bence de tonik galiba
Hiçbirini gereksiz bulmuyorum, ama güneş kremini genelde unutuyorum.
E hepsi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?