Güzellik & Bakım Bu kız aşırı mı güzel yoksa normal bir güzelliği mi var? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor dudakları ve burnu çok sinsi biriymiş gibi yapıyor bence onu Bu kız aşırı mı güzel yoksa normal bir güzelliği mi var? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Teesir Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 41% +1 yıl Güzel gacı gerçekten bayılırım suratsız gacılara :D 0 3 Yorumla Soran +1 yıl çok sert ve seksi bakıyor 🤠 Yorumla Teesir +1 yıl Bakışları güzel ama kaşları biraz daha dolgun olsaydı daha iyi olabilirdi. Yorumla Soran +1 yıl kaşları daha dolgun olsa fotoğraftan çıkıp bizi s1kerdi galiba Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Bir çok kızdan güzel değişik bir çekiciliği var kızılkahve olsa müthiş olur 0 5 Yorumla Soran +1 yıl burun dudak olmasa kusursuz Yorumla -Afroditimsi +1 yıl Burnu bana kötü gelmedi dudaklarıda çirlin değilki küçük sadece Yorumla Soran +1 yıl burnu ve dudakları çirkin değil zaten. ama itici duruyor Yorumla -Afroditimsi +1 yıl Hımm kendi firrin ben çekici buldum saç rengini dediğim renk yapsa baya çekici olur Yorumla Soran +1 yıl ama gözü ve kaşı çok güzel olduğu için dikkat bile çekmiyor geri kalanı zaten Yorumla
Mr_Right_idea Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 442 cevap paylaştı. bu kız güzel işte. yüzü kusursuz değil. burnu büyük dudağı küçük anlı geniş. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl gözleri ve kaşları o kadar iyi ki diğerleri dikkat bile çekmiyor Yorumla Mr_Right_idea +1 yıl aynen öyle. fizik güzelse bu dediklerin göze gelmez ama. Yorumla Soran +1 yıl fiziksiz de güzel Yorumla
Teόmάń Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Değişik bir imajı var, özellikle göz yapısı güzel 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl hiç tipim değil. belki boyayla cilayla felan ortaya birşeyler çıkabilir. ama bu hali standart kişi işte. 0 13 Yorumla Soran +1 yıl standart mı? gayet sıradışı görmeye alışkın olmadığımız bir yüzü var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tatarların içerisinde yaşıyorum. bu kız tatar olmasada benzerlikleri var. Yorumla Soran +1 yıl evet gözleri anımsatıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yanlız göz kapakları çok şiş gibi duruyor. Yorumla Soran +1 yıl evet ve bizde tatar görmeye alışkın olmadığımız için şiş göz kapaklarına bile vuruluyoruz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tatarların genci çok güzel , ihtiyarı sönmüş balon gibi buruş buruş oluyor. Yorumla Soran +1 yıl zaten beyaz ten daha çok kırışıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Esmerdir kadının hasıSarışın terk eylesin bu diyarıZencidir erkeklerin rüyasıMelez olsun gönlümün sultanı. Yorumla Soran +1 yıl sarışınları ağlattın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ağlamasınlar ya onlarından vardır elbet nasibi. gönül bu, neylesin insanın renginiarar oldu bu gözler saf güzellikte seveniGittikleri yerde bulurlar mutlaka sevebilecekleri Yorumla Soran +1 yıl redifler yetersiz geldi sayın ahmet arif Yorumla Cevap sahibi +1 yıl redifleri tutturamadım reis Yorumla Soran +1 yıl sıkıntı yok Yorumla
XxlAYUBOĞAN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Komodo ejderine benziyor 0 2 Yorumla Soran +1 yıl cjksakkssjsjjs Yorumla pirpirella000 +1 yıl Hahaaaaa🤭😂😂😂😂😂 Yorumla
mutsuz_bayım Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 95% +1 yıl Güzelliğinden eminsin yani 😂 0 6 Yorumla Soran +1 yıl gözleri ve kaşları güzel burnu ve dudağı değil🤠 Yorumla mutsuz_bayım +1 yıl Bı saçları mi güzel Yorumla Soran +1 yıl saçı da fena değil Yorumla mutsuz_bayım +1 yıl O zman güzel değil diosunn kim bu Yorumla Soran +1 yıl amcam Yorumla mutsuz_bayım +1 yıl AA sen misin Yorumla
EddaY Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 93% +1 yıl saç rengi çok sert göstermiş açık yapsa güzel 0 1 Yorumla Soran +1 yıl aynen o da var Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl hiç güzel değil acayip sinsi 0 14 Yorumla Soran +1 yıl dudak ve burundan dolayı sinsi duruyor bence:dd ama göz ve kaş güzel Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yok ben beğenmedim :D Yorumla Soran +1 yıl çarpılırsın🤠 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl valla beğenmedim ya :D Yorumla Soran +1 yıl lan kaşını gözünü niye beğenmedin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bi kere gözü kısık göz kapakları düşük kaşları da üçgen üçgen sevmedim Yorumla Soran +1 yıl e daha güzel değil mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yoo Yorumla Soran +1 yıl güzellik göreceli gerçekten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl umarım bu kız sen değilsindir Yorumla Soran +1 yıl sjxjdjd neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl o kadar kötü yorum yaptım kendimi kötü hissederim valla :D Yorumla Soran +1 yıl yok ben değilim twitter’dan bir kız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hee iyi o zaman Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Asiri degisik enerji aliyorum bence harika biri 0 1 Yorumla Soran +1 yıl evet gözleri çok güzel Yorumla
leonidasss01 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Çirkinn 0 8 Yorumla Soran +1 yıl e bu da çirkinse... Yorumla leonidasss01 +1 yıl Bana göre Yorumla Soran +1 yıl nesi çirkin awk Yorumla leonidasss01 +1 yıl Yüzü Yorumla Soran +1 yıl yoo gözü kaşı güzel Yorumla leonidasss01 +1 yıl Bana göre değil Yorumla Soran +1 yıl adriana lima da çirkin mi sana göre Yorumla leonidasss01 +1 yıl Arkadaşım bana göre diyorum sana göre güzel olabilir ala ala Yorumla
UnnamedPlayer Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kız güzel değil ki 0 1 Yorumla Soran +1 yıl gözü kaşı çok güzel bence. tüm twitter güzelliğini konuşuyor:dd Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Güzel gacı gerçekten bayılırım suratsız gacılara :D
çok sert ve seksi bakıyor 🤠
Bakışları güzel ama kaşları biraz daha dolgun olsaydı daha iyi olabilirdi.
kaşları daha dolgun olsa fotoğraftan çıkıp bizi s1kerdi galiba
Bir çok kızdan güzel değişik bir çekiciliği var kızılkahve olsa müthiş olur
burun dudak olmasa kusursuz
Burnu bana kötü gelmedi dudaklarıda çirlin değilki küçük sadece
burnu ve dudakları çirkin değil zaten. ama itici duruyor
Hımm kendi firrin ben çekici buldum saç rengini dediğim renk yapsa baya çekici olur
ama gözü ve kaşı çok güzel olduğu için dikkat bile çekmiyor geri kalanı zaten
bu kız güzel işte. yüzü kusursuz değil. burnu büyük dudağı küçük anlı geniş.
gözleri ve kaşları o kadar iyi ki diğerleri dikkat bile çekmiyor
aynen öyle. fizik güzelse bu dediklerin göze gelmez ama.
fiziksiz de güzel
Değişik bir imajı var, özellikle göz yapısı güzel
hiç tipim değil. belki boyayla cilayla felan ortaya birşeyler çıkabilir. ama bu hali standart kişi işte.
standart mı? gayet sıradışı görmeye alışkın olmadığımız bir yüzü var
tatarların içerisinde yaşıyorum. bu kız tatar olmasada benzerlikleri var.
evet gözleri anımsatıyor
yanlız göz kapakları çok şiş gibi duruyor.
evet ve bizde tatar görmeye alışkın olmadığımız için şiş göz kapaklarına bile vuruluyoruz
Tatarların genci çok güzel , ihtiyarı sönmüş balon gibi buruş buruş oluyor.
zaten beyaz ten daha çok kırışıyor
Esmerdir kadının hası
Sarışın terk eylesin bu diyarı
Zencidir erkeklerin rüyası
Melez olsun gönlümün sultanı.
sarışınları ağlattın
Ağlamasınlar ya onlarından vardır elbet nasibi.
gönül bu, neylesin insanın rengini
arar oldu bu gözler saf güzellikte seveni
Gittikleri yerde bulurlar mutlaka sevebilecekleri
redifler yetersiz geldi sayın ahmet arif
redifleri tutturamadım reis
sıkıntı yok
Komodo ejderine benziyor
cjksakkssjsjjs
Hahaaaaa🤭😂😂😂😂😂
Güzelliğinden eminsin yani 😂
gözleri ve kaşları güzel burnu ve dudağı değil🤠
Bı saçları mi güzel
saçı da fena değil
O zman güzel değil diosunn kim bu
amcam
AA sen misin
saç rengi çok sert göstermiş açık yapsa güzel
aynen o da var
hiç güzel değil acayip sinsi
dudak ve burundan dolayı sinsi duruyor bence:dd ama göz ve kaş güzel
yok ben beğenmedim :D
çarpılırsın🤠
valla beğenmedim ya :D
lan kaşını gözünü niye beğenmedin
bi kere gözü kısık göz kapakları düşük kaşları da üçgen üçgen sevmedim
e daha güzel değil mi
yoo
güzellik göreceli gerçekten
umarım bu kız sen değilsindir
sjxjdjd neden
o kadar kötü yorum yaptım kendimi kötü hissederim valla :D
yok ben değilim twitter’dan bir kız
hee iyi o zaman
Asiri degisik enerji aliyorum bence harika biri
evet gözleri çok güzel
Çirkinn
e bu da çirkinse...
Bana göre
nesi çirkin awk
Yüzü
yoo gözü kaşı güzel
Bana göre değil
adriana lima da çirkin mi sana göre
Arkadaşım bana göre diyorum sana göre güzel olabilir ala ala
Kız güzel değil ki
gözü kaşı çok güzel bence. tüm twitter güzelliğini konuşuyor:dd
bence çok değişik bı havası var ama çok güzel
Çenesi çirkin