Erkek Bayan Arkadaslar. " Ben fizigimi çok beğeniyorum "


Bel kısmı ınce ve guzel duruyo
Cevap
4Cevap
Gözlerimi seviyorum
Mesela omuzlarım çok dar ve düşük gibi, bu da fiziğime aşırı çocuksuluk katıyor. Geniş, dik omuzlar isterdim. Ama konuda da üzülmüyorum, neysen osun hahah Neyseki omuz pedi diye bir şey var.
Spor yaparsan genisletebilirsin.
Deniyorum ama henüz bir gelişme görmedim... sanırım kemik yapısına bağlı yani değişmiyor
Yaptigin spora bagli ☺️
omuz icin bacak calisirsan olmaz tabi
Ben vücudumu beğeniyor, seviyorum biraz degişiklik lazım ama spor altyapımdan dolayı gayet iyi
Yok abi buralardayım da sınava hazırlanıyorum sadece soru vs sorup ilgilenemiyorum 😂😂 arada görüş falan atmaya geliyorum işte
Ara verilir de bırakmam abi KS yi😂 alışkanlik ben de
Can sıkıntısına baya iyi geliyor burası 😂
Resimdeki fizik çok iyi mesela
belim düz kıvrımlı olmasını isterdim
Kivrim icin zor bir sey degil ki
Sıkı değil
İyi çakılır sana bencede iyisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?