Gözlerim bu aşağıdaki adama benziyor ela.

Abartmadan bu şekilde bi sürme çekmek istiyorun. Evde denedim gözlerimi öne çıkardı çok hoşuma gitti. Makyaj da sayılmaz bence. Denesem nolur çok tepki alır mıyım Kayseri'de yaşıyorum
Gözlerim bu aşağıdaki adama benziyor ela.

Abartmadan bu şekilde bi sürme çekmek istiyorun. Evde denedim gözlerimi öne çıkardı çok hoşuma gitti. Makyaj da sayılmaz bence. Denesem nolur çok tepki alır mıyım Kayseri'de yaşıyorum
Ben sürüyordum gayet yakışıyor ve dikkat çekiyordu ama gerek arkadaş çevrem gerek toplumsal faktörlerden dolayı sürümüyorum artık. Ama tekrar başlamayı düşünüyorum. Gay mı bu gözüyle bakanlar oldu şakasına soruyor mesela. Böyle şeylerle uğraşmak istemedim açıkçası
Çok belli belirsiz yaparak başla insanların gözü alışsın. Varla yok arası gibi sür önce sonra zamanla daha belirginlestirirsin. Birden çok belirgin sürersen dikkat ceker. Zaten erkek olduğun için çok abartılı sürme derim
Erkekler de sürme çekebiliyor zaten. İnsanlar laf ederse ki açıklama yapma gereği bile duymamalısın ama peygamber döneminde peygamberlerin de sürme çektiğini söyleyebilirsin.
Cevap
13Cevap
Tepkileri boş ver ve kendin nasıl mutluysan öyle yaşa.
Hayat iki gün oda bugün yap gitsin
İlla tepki veren olur. Türkiye'deyiz tepkiler, yargılamalar... ülkesindeyiz.
Sanırım siyah kullanacaksın, sorana peygamberimizin sünnetini yerine getiriyorum de susarlar.
Sürme biraz tartışmalı bir konu. Yine de sen bilirsin. Süreceksen ince bir tabaka halinde sür
Renkli gözlü erkeklerin hepsi sürme çekmeli bence zaten güzel gözleri daha çok öne çıkarır ama toplumca hoş karşılanmaz 🙄
Senin keyfinin bileceği iş ama çevredeki insanlar o kadar eleştiriyle yaptığın ufak makyajı da burnundan getirtmeye uğraşarak işin zevkini bozar
Kesinlikle cekmelisin ela göze daha da çok yakışır babam sürme çekmeden dışarıya çıkmaz bide peygamber efendimizin sünneti sürme 😊
Yap bence nolcak hem bu sunnettir zaten. Ismid diye bir surme var onunla yap Peygamber efendimiz sav onu kullanirdi
cok cok hafif çekmeye çalış hoş durur fazla belirgin etme
yok yok zaten çok sevmiyorum
Bence erkek gibi davranın ya kız gibi makyaj itici gelir
makyak gibi göründüğünü düşünmüyorum
Arap ülkelerinde yaşasan çoğu erkek yaptığı için yadırganmaz , normal gelir. Bence yapma ben sevmiyorum bir erkekte. Yine de karar senin.
rock kliplerinde hep cekiyolar sonra konserlerde de bence havalı
öyle ama rock klibinde olmayacağım için laf ederler gibi geliyo :(
antik mısırda da yapıyorlardı cok yakısıyo
Sürme zaten erkek makyajidir sürmekte sakınca yok yakışır
Erkeklerde çok kötü duruyor abim bazen sürüyor sildirmek için bin takla atıyorum sürme bence
kendin için mi yaşıyorsun başkaları için mi? cevap kendin ise düşünme yapıştır gitsin.
Millete göre yaşamayı bırakırsan iyi olur. Ne dedikleri önemsiz. Nasıl hoşuna gidiyorsa öyle yap ❤
hayııırrr cok iyi yap bence milletin de ne dedigini sallama ben erkekte seviyorum kalem ve siyah oje
Pazar günleri arada sürerim.. Günesli hava'da faydasi kesinlikle var..
Muhtemelen cahil çevren varsa alıcaksındır ama yakışıyorsa çekmelisin bence
Sen kendini nasıl beğenmiyorsan öyle güzelsin öyle yakışıklısın göz senin kaş senin bırak insanlar karışmasın. Gele tepkilerede kendimi böyle beğeniyorum dersin. Emin ol insanlara göre yaşarsan bu yaşam değil hapis olur
Yani geceleri yaparsan daha iyi olur gibime geliyor peygamberimiz (sav) de gece yattacağı zaman sürermiş ama süs olarak değil.
Kesinlikle çekmelisin sürme bütün erkeklere yakışıyor
Ben de kayseride yaşayan bir gotiğim gerçekten bakışlar inanılmaz kötü ama umurumda bile değil canının istediğini yap inanıyorum daha iyi hissedeceksin
Laf eden tabi ki çok olur ama sen istiyosan gerisini onemseme
Bencede çok yakışıyor keşke sürebilsek istediğimiz gibi
Sizin gibi birçok şahıs bu ve benzeri konularda bu kadar çekingen olmasa toplum bu duruma daha çabuk alışır diye düşünüyorum.
Ya çekip çekmemek senin fikrin ama kayserideysen tepki alabilirsin...
aslında okulun oralar kötü değil yani tepkiyi orada almam ama okuldan çıkıp sonuçta eve gidiyorum o semtler biraz sıkıntı
Yine de deneyebilirsin bence 1 defa içinde kalmasın, baktın tepki alıyorsun bir daha yapmazsın
Hiçbir şey olmaz kendi tarzını yansıtacağını tamamlayacağını düşünüyosan çok hoş olur
Tepki alırsın yapma. Hele Kayseri'de👀
Hafif yapabilirsiniz
Az sür sonra hafif sil natürel olsun kimse anlamaz
Ne gerek var ki çok itici duruyor
sürmeye bayılırım
ÇEKİN, ÇEKTİRİN!!
çekme kimseye yakışmıyor sürme
Hafif olarak sürebilirsin.
Çok istiyorsan sür gitsin takma kimseyi boş ver ya
::-)))
Çok hafif sür göz pınarlarına dq sürme
Ay hayır yap çok karizmatik
ters yapana ters yaparsın sıkıntı etme
Bence yap öne çıkarıyor gözleri
Sürme ne la?
sürme işte fotoğraftaki gibi
Erkeğe yakışmıyor :/
yakıştırıyorum ben
Feminen görünüyor yapma
üstteki adam Feminen mi
Evet
Top derler
Güzel olur bence ama hafif çeksen iyi olur
Hayır ya çekme
Bir şey olmaz
Bence uğraşma.
İnsanlar üzerine kurulu bir hayatı yaşayamazsın
Cek gitsin
Eyeliner çek
Niye ne gerek var
Nonoş derler
Çek gitsin
erkeklerde çok çekici duruyor bence
Çek bence yakışır
Dene dene
Yo peygamberimizde çekiyormuş hatta normal
hoş olmayabilir
gey.
Yap gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?