Güncellemeler için yazıyorum, insanların çoğu ilkel, kendilerine empoze edilenden başka hiçbir şeyi bilmeyen, sorgulayamayan basit yaratıklar. Dilediğin gibi yaşa. Hayatım boyunca hiçbir zaman bir insanin cinsel yönelimini, dinini, görünümünü, giyimini, mesleğini, cinsel özgürlüğünü vs yargılamadım. Bunlar o kadar aşağılık ve vasat ki, kendi hayatlarını unutmuş milletin hayatını eleştiriyorlar. Ne kadar zavallı bir hal 😅
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılTabikide sür ojeni senin hayatın bu başkalarının bakışına göre yaşamak ve dahası insanların başkalarının hayatına müdahil olma hakkına nasıl cüret edecek kadar cahil oluyor anlamıyorum , ama burası Türkiye
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle Yobaz bir toplumda yaşıyorsun ki eğer Türkiye’de yaşıyorsan tırnaklarında en ufak bir parlatıcı görseler bile seni sokakta dövmekte felç edecek hale getirebilirler öyle yoz bir yer.
80 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılVallahi erkekler git gide kadınlaşıyor kadınlar git gide erkekleşiyor erkeklik denen bir şey bırakmadınız. Dovseler haktır yani.
192 Yorumla
Soran+1 yılSana ne?
- +1 yıl
Soruyu sormuşsun yorum yapalı 1 hafta olmuş fikrini sormuşsun insanlara :D cevabı niye zoruna gidiyor
- Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBurası yobaz bir ülke dikkatli ol bence. insanlar çok sever başka insanların hayatına burnunu sokmayı
10 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi hayatı ve tercihi. Bize saygı duymak düşer ama yurdum insanı saygı denen kavramı yitirmiş.
67 Yorumla- +1 yıl
Kavim topluluguda bu yuzden helak edilmisti cahil sürüleri
- +1 yıl
1. si artık helak yok.
2. si herkes kendi ateşinde yanacak. Saygısız insan.
3. su herkes müslüman olacak diye bir kural yok.
Bunu diyip sonrasında konuşmaların için seni kaale almicam. Bu cevap bile çok. - +1 yıl
Herkes musluman olmak zorunda değil ama sapkinligi meşru kilamazsiniz bunu normal goremezsiniz bati ozentileri.
- +1 yıl
@Betulcakmak cahil sürüsü diyen birisi mi iyi bir insan hatırlatayım o helak olma şeyi bir Müslümandan çıktı kimse senin dinine meraklı değil yani gayler insan öldürmüyor ama siz ensar vakfında çocuklara ne yapıyorsunuz biliyoruz
- +1 yıl
Onlar dini kullanan ahmaklar ve her yerde kötü kişiler vardır onlar müslüman bile değil onlardan örnek veriyorsun peygamberlerimizden örnek versene. Gayler insan öldurmuyor ama sapkinliğa tesfik ediyorlar yani sizin gibilere laf anlatilmaz o kadar acinacak durumdasinizki iyi ki sizin gibi bati ozentisi degilim. Kör cahilsiniz. Etme cahille sohbet ver eline gofre al gofretini oyalan cahil suruleri. Acinacak durumdasınız
Sadece gayler sürmüyor ojeyi metalciler siyah oje sürüyor. Çoğu da hetero bende sürmek istersem sürerim. Bunun gaylikle ne alakası var ? Bu tarz meselesi. Ama oje feminen erkeklere gitmez berbat duruyor. Çünkü anatomisi feminen değil bu da absürt duruyor bence. Ben ojeyi siyah kıyafetlerde ya da deriler kombinlendiğinde güzel buluyorum. Onun dışında normal tarza basic tarza falan gitmiyor pek. Üstelik sadece oje değil siyah farla kombinle var woaw yani.
11 Yorumla
+1 yılBir de kız gibi giyin tam olsun erkekliğin gitmiş zaten makyajda yap.
90 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılYa insanların tavrı sana özel değil. Farklı olana saygıları anlayışı yok bu ülkenin. Sorsan hepsi farklı olmak ister ama olanı da dısliyorlar...
00 Yorumla
+1 yılTatangalara dikkat et görürlerse al aşağı ederler seni 😆 değişik ruh halleri var onların. Hele ki maçta olma öyle yoksa maça değil sana odaklanırlar valla. 😆😆
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki dayak yemezsin ama haripsenirsin. Bir de eşvisellik doğuştan değildir. Bunu kafanıza yazın. Tedavisi var ve gidin tedavi olun pis sapıklar. Doğada bir hayvanlar siz sapıkaşr gibi hareket etmiyorlar.
114 Yorumla- +1 yıl
eşcinseller hasta değildir asıl hasta olan homofobiklerdir. bence sen tedavi olmalısın.
- +1 yıl
Eşcinseller de diğer hastalar gibi hastadır yani bunu bir kaç gün önce izledim yani 3. Cinsiyet diye bir şey yok
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılEşcinsellerin doğuştan olmadığını ben değil bu konuda uzman insanlar diyor. Bçve çokta haklılar. Gidin tedavi olun sonra topluma karışın. Sen hiç eşcşnselnbir aslan görün mü doğada, ya da horoz var mı hiç? Saçma sapan şeyler çıkarıyorsunuz!
Bu politikalar hepsi nufusu azaltmaya çalışan bazı örgütlerin planıdır. Aile kavramını ortadan kaldırıp nufusu azaltmak istiyorlar.
Cevap sahibi+1 yılPislikler videoyu kaldırmışlar :-/
- +1 yıl
Sorun yok biz kendimizi biliyoruz
Cevap sahibi+1 yılSözlerim kendini bilmeyen sapıklar için. Size değil.
- +1 yıl
Yani bende size kafaya takmayın bu kadar diyorum
Cevap sahibi+1 yılAma tırnakları oje yapan bir erkeğin dışarda bunu nornal görmemize nasıl takılmam yayım. Bu sapıklardan aynısı sınıfımda da var östelik aynı şehirden. Tatlı bir dille tedavi ol dedim hayır dedi. Dışlamıyorum öylelerini hatta bir tek benden borç para istiyor veriyorum yok, sürekli dikkat çeken kıyafetler ve hareketler yaparak kendilerini ayrıştırıyorlar.
Cevap sahibi+1 yılAllah akıl fikir versin diyrom sadece
- +1 yıl
bak ben biseksüelim ve hoşlandığım kız da oldu ama ben bunu kıza belli etmedim bile rahatsız olur diye hem işe sadece duygusal açıdan bakıyorum senin için kötü olduğu için başka anlıyor olabilirsin. Allahın bile cinsiyeti yokken aşkın nasıl cinsiyeti olabilir? insan aşık olduğu kişiyi kendisi seçemez ve önemli olan cinsiyet değil kalp. insanların yönelimleri hakkında yorum yapma bir daha sana düşmedi insanların kararları herkes istediğini yapar kimseyi de ona göre yargılayamazsın.
- +1 yıl
İşte bu yönelim çevresel faktörler
Nasıl bir insanda psikolojik rahatsızlıklar oluyor sa bu tür aşklarda aynı öyle yani bunu kendine normalleştirme zihnini arındırımaya bak derim
Cevap sahibi+1 yılBen yargıç değilim ve kimseyi de yargılamıyorum. Sadece bu saplantının tedavisi var diyorum. Kalbin sevdiği ger şey doğrudur diye bir gerçek yok. Kalp dünyayı da seviyor ama günü gelince ayrılıyorlar. Kalp çocuğunu da çok seviyor ama gün geliyor nefret te ediyor. Yani kalbin her istediğine doğru bakarsan çok yanlışlar yaparsın. Benim şu an ki kalbim aşık ol diyor ama aklım hayır önünde sınavın var, şimdi zamanı değil diyor.
- +1 yıl
demek ki hiç aşık olmamışsın
+1 yılkime ne ya canım bak bunu dusunmen bile cok sacma benim cok hosuma gidiyor erkeklerde oje btw
10 Yorumla
+1 yılOje sürmek neden ve ne ara sadece kadınlara mâl edildi? Anlamış değilim, gayet erkekler de sürebilir. Favori rengim siyah.🖤
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dövseler bile bu yolda öncülük etmiş olursun. Özgürlükler kolay kazanılmıyor. Ben de sürmek istiyorum bu arada.
110 Yorumla- +1 yıl
o zaman sen neden öncülük etmiyorsun? dediyim gibi herkes kendi siyasetini yürütür )
- +1 yıl
yani oje olayını onaylıyorsan sen öncülük et sen dayak ye o rahat dolaşsın
- +1 yıl
bazen dürüstlük ve cesaret insanı sorular ve cevaplar karşısında yenilmez yapıyor dimi?
- +1 yıl
boş ver sözlerimle gününü berbat etmek istemem
- +1 yıl
yani demek istediyim şudur - ben onun kadar cesur değilim dedin ya? işte dürüst ve samimi cevap verdiyin için insan fazla kurcalayamıyor mevzuyu
- +1 yıl
evet )
Renkler cinsiyet işi değil zevk işidir. Tırnagını da sacınıda ustunu basını da boyayabilme yetkisine sahipsin. Kimseyi takma lütfen.
00 Yorumla
+1 yılAmerikada heteroseksüel erkekler sürüyor diyelim ki eşcinselsin millete ney hemen yargılarsak oje sürmek bile farklılık sonra Türkiye neden gelişmiyor
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum biraz bozulmuşsun galiba yorumlara ama bura Türkiye yapacak bir şey yok Coğrafya kaderdir diye boşuna dememişler
00 YorumlaOje sürüyor diye adam döven de ne bileyim
50 Yorumla
+1 yılSiyah sür
01 Yorumla- +1 yıl
İnsanlardan farklı falan doğmadın farklı değilsiniz sadece herkes gibi seçimleriniz farklı kendinizi ötekileştiren sensin şu an?
Gay olmana gerek yok ben babama bile sürdüm sildim.
Sınıfta erkeklere süren kızlar vardı normal bişey ama gezmelik bişey yok bence.00 Yorumla
+1 yıl@GOKHANoturumactı sizin semti söylede gelmesin 😃
Bence hiç yakışmıyor, yinede tercih meselesi ne diyeyim.01 Yorumla- +1 yıl
Yemın ederim harcar bızım gencolar 🥺 yıpratır örselerler
Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. Korkma korkma yemezsin, erkek kalmadı canına yandigimin ülkesinde, kimse adamdan saymaz.
Bari erkekliği bok etmeyeydiniz. Onun da şerefini kirlettiniz.
00 Yorumla
+1 yılTırnak senin tirnagin istedigini yapabilirsin millete tamam düşer
10 Yorumla
+1 yılKimse dövemez her ne kadar sevmesem de kimsenin öyle bi hakkı yok biri bir şey dedi mi sen döv
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılgay panics
yaziklar olsun ya erkeklik denen birsey kalmadi
lut kavmi gibi helak olacagiz sizin yuzunuzden20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Yorum yapmadıkça karşısına çıkıyor insanın. Bu iğrençliği görmek istemediğim için yazıyorum
00 YorumlaYani tabi kimse kimseye karışamaz ama bilmiyorum ya ya da canın ne isterse onu yap
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılvalla diğer tarafta göreceksiniz neyin ne olduğunu anlayipda tinlamamayi.. Allah sizi inletecekde o an kaçış olmayacak.. onun için Allah Hidayet Etsin eyvah demeden Allah diyen bir kul olarak farkına vararak ölmeyi nasip etsin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 386 cevap paylaştı.
+1 yılBende el ayak bakımına çok dikkat ederim tırnakların şekilli ve temiz olduktan sonra oje sürmeye gerek yok çok şık durur
00 Yorumla
+1 yıldayak yeme ihtimalin yokda dedelerin dayıların sana biyerlerini deydirme ihtimali çok
00 YorumlaSana iyi bi sopa çekmek lazim lolipop laiklik diye diye herseyi normallestirdiniz.. lut kavmi gibi helak olucaz
012 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın👍🥀
- +1 yıl
Kes sesini
- +1 yıl
@asfsagdfhddfh yalan mı neye kesiyorum sesimi adamın dediği doğru. İyice lut kavmine döndünüz. Eğer bilmiyorsan hatırlatayım Allah lut kavmini nasıl helak ettiğini
- +1 yıl
- +1 yıl
Lut kavmiyle oje ne alaka obje erko zksğqğdğağağağckvkdsocoaps
- +1 yıl
Vücudunu atmış gelmiş millete edepten bahsediyor nasıl bir yaman çelişki bu skfşsşdkfkağfğsğğeğsfğağfpaldkad
- +1 yıl
Allah tesettürde verdi kapat vücudunu buradaki kızların abdestini bozdun
- +1 yıl
Shreded midir nedir bi kes sesini tamam en müslüman en ahlaklı sensin
+1 yılOtobüsle Sakarya'dan geçerken. Kavuklu sakallı dayıları çok gördüm. Böyle bi yerde seni asarlar.
00 Yorumla
+1 yılAşırı itici olur dayak yemezsin ama bakan gozlerden de kaçamazsin ayrica ülkede erkek kalmadi ya
01 Yorumla- +1 yıl
Kardeş bosuna ne triolere giriyosun ya soru sormuşsun herkes istediği şekilde cevap vermis yapılan yorumlara saygı duymak yerine hadsiz demen sen hadsizligin
Güzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. kızgınsın ya bro. bilmem ki dayak yermisin. sür ya sürceksen ne diyelim
00 Yorumla
+1 yılAlışmak zorunda değilim. Çünkü sizin gibileri gördüğüm zaman kafamı çeviriyorum. Kendi hayatımla meşgulüm ve seninki umurumda değil.
018 Yorumla- +1 yıl
Tamam da şimdi ne alaka ya
- +1 yıl
Karışma hakkın yok..
- +1 yıl
Güncellemeye cevap yazdım. Ağızlarında bir alışacaksın, kabul edeceksin zirvasi.
- +1 yıl
Etmesen bile saygı duymak zorundasın herkese saygı duymak zorundasın
- +1 yıl
Sana biri saygısızlık mı yaptı o zaman sen de yaparsın ama durup dururken bu arkadaşımız gibi olan insanlara sataşma
- +1 yıl
Evet Gülşen nefretten yargılanıyor dimi Buda o suçun aynısı işte
- +1 yıl
Sataşmiyirum. Satassam daha farklı konuşurum. Başlığına yanıt veriyorum. Buluttan nem kapıp sataşan sizsiniz şu an bana.
- +1 yıl
Cümlende sataşma var çünkü SİZLER GİBİLERİ GÖRÜNCE tiksinme beyan ediyorsun
- +1 yıl
Algı yaratma. Tiksinme değil, kitleyi belirttim. Sen anlamak istediğin gibi anlıyorsun.
- +1 yıl
Biri dinine karışıp başı örtüne laf edip aynısını söylese ortalığı ateşe verirsin empati yap
- +1 yıl
İsteyen Kanunları ihlal edip başkasına zarar vermeden istridğinr inanır tercih eder istediğini yapar
- +1 yıl
Yo, yapmam. Kendi düşüncesi.
Ha ama elini basortume uzatıp almaya çalışırsa elini kırarım. - +1 yıl
Saygı duymak zorunda başörtünr de bak ben dinler tarihini biliyorum ve dinden tiksiniyorum ama gidip dindar birisinin sorusuna dininden tiksiniyorum yazmıuırım bence yanlış ta olsa senin dinine karışan da karşısıjda beni bulur özgürsün çünkü
- +1 yıl
Özgür değilim, mecburum. Dinim bunu emrediyor çünkü. Ben kendimi savunabilirim. Benim arkamda durup destek olmanıza gerek yok. Ben sadece onları görmezden geldiğimi söylüyorum. Tsk.
- +1 yıl
Özgürsün derken dinine uymakta özgürsün dediö zaten
- +1 yıl
👍🏽
- +1 yıl
Herkesin desteğe ihtiyacı vardır bir gün başına bir şey geldiğinde anlarsın bunu
- +1 yıl
😌 Ailem her zaman arkamda. Ailemi geçtim sülalem sagolsun. teşekkür hepinize.
Gizli Üye(18-24)+1 yılburası yobaz homofobik kadınların tecavüz edilip öldürüldüğü hayvanların vahşice katledildiği bir ülke çok dikkatli olmalısın başına her an her şey gelebilir
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 957 cevap paylaştı.
+1 yılYok artık kimene istiyorsan sür cinsiyet kalıplarını yık
00 Yorumla
+1 yılSiyah oje süren erkek gördüm ama ben bile oje sürmüyorum pek bu arada aynı yerde yaşıyoruz
00 Yorumla
+1 yılKıraathanenin önünden geçersen olabilir dayak yemesen bile sana balarlar rahatsız olursun
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 379 cevap paylaştı. Türkiye’de evet. Dayak yemezsin ama laf atarlar
00 YorumlaEvet var tr de sistem öyle işlemiyor dob olursun
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Dayak yemessin bence tuhaf bakışlara maruz kalırsın en kötü..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizim okuldakiler beyaz oje sürerlerdi küçük bir şehirde yaşamama rağmen bir sorun çıkaran olmuyordu Sakarya'da sorun yaşayacağını düşünmüyorum. ters ters bakanlar elbette ki olacak takma sen onları
00 Yorumla
+1 yılbenim okuduğum üniversite erkek olduğu halde oje süren kadın kıyafetleri giyenler vardı ve birkaçıyla arkadaştım da okulda hiçbir zaman olumsuz bir şeyle de karşılaşmadılar ama her yer benim okulum gibi değil
10 Yorumla
+1 yılbilader milletten sanane kendin nasıl istiyorsan takıl bu millet zaten hiç ama hiç kendi istediğini yapan bir millet değil şu neder bu neder kızım etek giyemez oğlum küpe takamaz hadi ordan et onları alayının ya
10 Yorumla
+1 yılNext level amerikan özentisi. HasanAbi'ye mi özendin?
14 Yorumla- +1 yıl
Oje sürmekle Amerika ne alaka
- +1 yıl
Cinsiyet normları ile alakalı birşeyi protesto etmek için, lgbt nin yanında durduğunu göstermek için sol gerici görüşlü Amerikalıların başlattığı ve HasanAbi gibi amerikan özentisi streamerların yaptığı bir eylem.
- +1 yıl
Tamam hadi sus artık şovcu seni
- +1 yıl
Susmazsam?
Güzellik & Bakım konusunda 795 cevap paylaştı. Danglak bence sn buna izin veren ülkelere git bizim ne işimiz var İran'da boş ver orada gtunumu acan boyamu surersin ne halt yersen ye
118 Yorumla- +1 yıl
Sen sus mk
- +1 yıl
Ghhhoeee anandir senin 7 ceddini skrm
- +1 yıl
Senin o profildeki foton bile fake o... c seni gvt güzel kardeşim
- +1 yıl
Senin anan yesin onu anan daha çok babaminkini yiyor ajsjsi
- +1 yıl
Yanliz sen kudurmuşsin kimse sklemiyof seni senin ananı sen tatmin ediyorsun ajsjsj ezik
- +1 yıl
Ben seni skrm dostum sen rahat ol ajsjsj
- +1 yıl
Avrat kılıklı ibiiiiine seni ajsjs
+1 yılAbim nerde oturduguna gore degisir ama kendini ojeyle mutlu hissediyosan sur yorumlarda aglayan cinsiyetciler vardir eminim. Kalbinden ne geciyosa yap abicim
20 Yorumla
+1 yılWHHZWHZUWHZHWHSHAHAH YORUMLAR ŞAKA MI? OJE SÜRMENİN İSLAM İLE ZERRE ALAKASI YOK OJE SÜRÜNCE KADINA VEYA EŞCİNSELE Mİ DÖNÜŞÜLÜYOR? BİZİM MİLLET GERÇEKTEN YOBAZLIKTA YÜKSELMİŞ TRAJİKOMİK
20 Yorumla
+1 yılhayat senin hayatın kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap burada bu soruyu sorman hata yobaz bir ülke de yaşıyoruz alkol alıyorum diye mesela çok eleştiri yemiştim ama s*kim de bile olmamıştı barlara gidiyorum eğleniyorum kime ne anı yaşa
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe dövmesi olm dar ağacına asarlar yerlerde sürükleyip üstünden tırla geçerler ya boş yapmayın mk sürersen sür bizene yaa
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğer etek gıyersen birde peruk takarsan, bu arada birazda ruj sürersin ozaman kimse erkek olduğunu anlamaz ve sende dayak yemekten kurtulursun,, ( çok zekiyim galiba 😁)
00 YorumlaOjeyi süren dayağı göze alır 😄😂😂 mor makyaj bedava 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılTuzladan toplandık geliyoruz seni imha etmeye 😀🤣😀
00 Yorumla
+1 yılHerkes normal karşılamış bi normal olmayan ben miyim?
01 Yorumla
+1 yılÜlkede adalet yok zaten , Arap cumhuriyetine dönüşüyor , bir sürü Arap var , lgbt olanlar , başka inanca sahip olanlar herkese çektiriyorlar. Sen o oje yi sür
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse seni oje sürdün diye dovmez ama tuhaf bakarlar tabi nede olsa eski kafali cok ulkede
10 YorumlaSaygı duyar ve akışına bırakırım ben kendimden sorumluyum kim ne yaparsa yapsın
Ayrıca benimde böyle topluma ters düşüncem ve yaşam tarzım var
Kimene10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimse kimseye dayak atamaz. Kişi kendinden sorumludur.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGay şehri değil mi?
Neden korkuyorsun. bir şey olmaz01 Yorumla
+1 yılMetroda eline 5-6 tane yüzük taktı diye genc bir adamı dovecekti bı adam. hem de durduk yere. genc adam cevap bile vermedi hiç kulaklıkla music dinledi neyse ki.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSiz de haddinizi aşan güncellemeler yapmışsınız hiç hoş olmadı !
10 Yorumla- Devamını Gör (114)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer