Tırnaklarıma oje sürüp dışarı çıkmak istiyorum, dayak yeme ihtimalim var mı?

Konum Sakarya dayak yeme ihtimalim var mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sorum neden bu kadar görüş almış hiçbir fikrim yok jdjgkslogf ama şunu söylemeliyim ki varlığımıza er ya da geç alışacaksınız. Alışmazsanız da hiç önemli değil ne de olsa kimse sizi umursamıyor. Hadi bye
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de diğer insanlardan farklı doğmanın ne kadar zor bir şey olduğunu aşağıdaki yorumlara bakarak anlayabilirsiniz. Bunu söylerken sadece eşcinsel olmayı da kastetmiyorum. Bu ülkede diğer insanlardan farklı olmak gerçekten yıpratıcı bir şey ki uğraşmanız gereken bir sürü hadsiz ve sorun var. Siz benim hayatım hakkında söz sahibi falan değilsiniz. Kaldı ki kimsenin hayatında söz sahibi falan değilsiniz. Türkiye laik bir ülke. Bu tarz yorumlar yapacaksanız İran'a ya da Arabistan'a gidin.
Tırnaklarıma oje sürüp dışarı çıkmak istiyorum, dayak yeme ihtimalim var mı?
Cevapla