Her türlü kadının alıcısı var valla. Biyiklı çirkin kezbanlara bile günde 50 erkek yazıyor bu erkekler aç aç. Ama biz kızlar öyle miyiz yakışıklı ve uzun olmayan erkeğe selam bile vermeyiz.
İyi de birileri seni beğenmiyor diye kendini bu şekilde üzmen çok yanlış , her kapının bir kilidi vardır. Önemli olan doğru anhtarı bulmak. Ve her şeyinde bir zamanı var.
O da doğru da işte insan bunu kendine kabul ettirmekte zorluk yaşıyor. Ama bazıları benden daha tipsiz, ilik gibi kızlarla beraber bu da tuhaf ama bu sefer de çok önemli değil diyorum dış görünüş. Ama hemen gidiyor bu fikir :)
Bilmiyorum ki? Gözüme de gönlüme de hitap etsin diyorum, gözüme hitap etmese de belki beni etkiler diye görüşüyorum yine ama bu sefer o beğenmiyor. Neyse canımı sıkmak istemiyorum teşekkür ederim sohbet için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Pek sanmıyorum gadası
Haklısın. Kadın vücudu daha şanslı. Erkekler ne zayıf ne kilolu hoş gözükmüyor.
Nefes alsın yeter kafasında olduğunuz için size fark etmez
Yo ben zayıf sevmiyorum mesela
Her türlü kadının alıcısı var valla. Biyiklı çirkin kezbanlara bile günde 50 erkek yazıyor bu erkekler aç aç. Ama biz kızlar öyle miyiz yakışıklı ve uzun olmayan erkeğe selam bile vermeyiz.
uzun boy sevmem
@xPsychopath Tipe bakarsın o zaman.
e yani
Kadın tabii ki
Senin karşı cinsteki kilo aralığın ne
Ben kilolu iri yarı erkek seviyorum
Denk gelmez ki bize de senin gibisi
Senin boy kilo ne
Neden denk gelmesin gelir
Gelmedi bu zamana kadar gelseydi evli 2 çocuk babasıydım 😄
Senin boy kilo ne
Senin kilon boy kilo kaç ki? 164 78
180 96
Kilolu değilsin ki gayet ideal
Göbekliyim
Hepimizde var o , insanlık hali. Sporla da yenebileceğin bir şey zaten yeterki istek olsun
Denedim ama gitmiyor zalım ben de saldım
Gider gider
Umarım
Hem aşırı olmadığı sürece çok da takıntı yapma bu şeyleri
Görüştüğüm kızlardan beğenen olmadı bazıları fotodan eledi vs insanın özgüveni kalmıyor neyse herkes evlenecek diye kaide yok zaten :)
İyi de birileri seni beğenmiyor diye kendini bu şekilde üzmen çok yanlış , her kapının bir kilidi vardır. Önemli olan doğru anhtarı bulmak. Ve her şeyinde bir zamanı var.
O da doğru da işte insan bunu kendine kabul ettirmekte zorluk yaşıyor. Ama bazıları benden daha tipsiz, ilik gibi kızlarla beraber bu da tuhaf ama bu sefer de çok önemli değil diyorum dış görünüş. Ama hemen gidiyor bu fikir :)
Acaba senin standartların mı çok yüksek ondan mı
Bilmiyorum ki? Gözüme de gönlüme de hitap etsin diyorum, gözüme hitap etmese de belki beni etkiler diye görüşüyorum yine ama bu sefer o beğenmiyor. Neyse canımı sıkmak istemiyorum teşekkür ederim sohbet için
Rica ederim umarım karşına hayırlı biri çıkar
Amin inşallah
Beğenilmek tamam ama bizi beğeneni biz de beğenecez diye bişey yok. Herkes herkesi sevemez sonuçta
Erkek bulmak ŞANS ise evet şanslıyız