Ben nemlendirici ya da göz altı kremimi seçerdim sanırım ama her an bir ters köşe yapıp maskelerimle de yola devam edebilirdim.😂 Siz hangi ürünü seçerdiniz?

Ben nemlendirici ya da göz altı kremimi seçerdim sanırım ama her an bir ters köşe yapıp maskelerimle de yola devam edebilirdim.😂 Siz hangi ürünü seçerdiniz?

Kesinlikle sabunu seçerdim çünkü en iyi temizlik ürünü diğer ürünler kirleri atamaz ama sabun öyle değil, en iyi temizlik ürünü bence.
Cevap
9Cevap
Kesinlikle gözaltı kremi uyuduğum halde çok mor oluyor niye bilmiyorum
benim de öyle ya
Peeling çok seviyorum. Cildimi pürüzsüz hissetmek için peeling olurdu.
Güneş kremi çünkü en önemlisi o.
nemlendirici kullanırdım
en mantıklısı valla
Kesinlikle
Temizleyici sanırım. Yüzüme temizlemeden bir şey sürmek çok kötü hissettiriyor.
Arkadaşlar acil buraya bakmanız lazım bot basmasını bilen ya da hesap çalma ya da kurtarmasını bilen acil cevap verebilir mi lütfen rica ediyorum zor durumdayım
yıkama jeli tabi ki aha bhalı olursa tamam zaten gerek yok başka bi şeye
jelden sonraki kuruluk hissi mahvederdi beni
organik gül suyu.🖒
seviyorum gül suyu ben de
Retinol diyorum
her derde deva
Yaşımı da düşünürsem retinol olur
Sana bakılınca ciltler de güzelleşir mük sgadh
Nemlendirici krem
just günes kremi
Aha-Bha Serum kesinlikle , tartışmaya kapalı.
Peeling tanecikli yüz temizleme jeli.
Garnier marka şeffaf maske.
maske önemli ya
Bilemedim
Sivilce kremi
Sürme kalemi
Güneş kremi
nemlendirici krem
Seçmezdim
Gül suyu
Nemlendirici krem
Yüz temizleme jeli
Eşek sütü sabunu!!
Yüz yıkama jelimi
Temizleyici jel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?