Çevremizdeki insanların yarattığı algılar yüzünden kendimizi bazen çirkin hissedebiliyoruz. Hiç böyle anlar yaşadınız mı?

Çevremizdeki insanların yarattığı algılar yüzünden kendimizi bazen çirkin hissedebiliyoruz. Hiç böyle anlar yaşadınız mı?

Yanında sana negatif veren çirkin hissettiren insanlar varsa dünyanın en güzeli de olsan kendini çirkin hissedersin Ben bunu anladım ♾
Şimdi çirkin insanlara kulak asmayıp onların seni değersiz hissettirmesine izin vermeyip kendimi hiçbir zaman çirkin hissetmiyorum ♾
Eskiden çoğu kez insanlar ben yakışıklı olmadığım için benimle konuşmuyor sanıyordum ama zamanla anladım ki ben kendime değer vermedikçe insanlarda bana değer vermeyecekdi şimdi kendime değer veriyorum ve asla kendimi çirkin hissetmiyorum kötü oldugum zamanlarda ise nerede hata yaptığıma bakiyorum 😉😉👍
Bence de
Cevap
23Cevap
Elbette olmuştur tabii ki oldu da
Evet oldu.
sakalı kestiğim zamanlar :D ama herkesde sakalı kesince çirkin buluyor beni :D daha bugun 3 kişiden küfür yedim sırf sakalı kestim diye
Neden ya
@birsuskuncicek benim sakalım tam çene kısmı kızıl çıkıyor biraz uzayınca güzel bir görüntü oluyor sakalım arkadaşlarım beni her zaman kirli sakalı görünce kesince de küfür ediyorlar çirkin oluyorum sakalsız diye
Kızıl msn ne hos
@birsuskuncicek ben kızıl değilim esmerim sadece sakalmin çene kısmı kızıl çıkıyor boya gibi yani 😅
Çevremden dolayı değil ama güzel bir yüzüm olmasına rağmen şu sıralar kendimi çirkin hissediyorum. Bunalımdandır inşallah.
Ağladıktan sonra yüzümü yıkarken aynaya baktığımda tövbe est durumu oluyor. Onun dışında hayır.
İlla ki oluyor ama çevre baskısı yüzünden değil. Bazen cildim kötü olunca kendimi kötü hissediyorum.
Sabah uyandığımda oluyor o his. Yüzümü yıkayınca kendime geliyorum
O hissin geçmesini bekliyorum moralim bozukken.
Kendimi son zamanlarda çok güzel hissediyorum çünkü niye hissetmeyeyim 😎
Evet, oluyor.
Bazen iyi görüyorum, bazen kötü. Bu gün kötü görüyorum.
Algı yüzünden degil de. Bazen cirkin gozukuyom evde dolasirken bi bakiyom bu tip ne la diyom
Olmuyor ben kendimi böyle seviyorsam hiç kimseyi umursamam
Evet herkesin yüzü dolgularla dolu parası olan güzelleşiyor kendimi sıradan hissediyorum
Her zaman kendimi beğenmem bazen tipe bak diyorum bazen ulan şeroooo sen şeytan sen yılan diyurum
Evet sık sık hem de ama cidden güzelim kendime haksızlık ediyorum
Hayır asla ben gayet güzelim kendimi çirkin hissettim bir an bile olmadı
Şöyle hatunlarla takıldığıma göre hayır
Ne demek istedn gotic kadnları mı seviyorsn
Uyuz olmayan canlı deli dolu ama aidiyet hissi olan herkese açık olmayan sağlam güvenilir kadınlardan bahsediyorum
Sende gotic sin heralde
Genelde evet sonra Allah yarattı diyip üç kere elimi öpüp annıma koyuyorum ve aynanın karşısından çekiliyorum
Moralim bozukken
Kendimi çirkin hissedemeyecek kadar güzelim lan.
Evet oluyor modum düşükse çoğu kez hissediyorum
Aaa ne münasebet 💅🏻
Zaman zaman oldu oluyor.
O çevredekilerin çirkinliği
Belki baska evde sabah uyandıysam
Tüm ucubeler toplanmış buraya 😀
ara ara oluyo:(
Ahahah şu an mesela..
Kendimi güzel hissettiğim bir an olmadı
Abartma lütfen
Abartmıyorum.
Niye peki
Niyesi falan yok kendimi beğenmiyorum bu kadar
Çirkin misin sence
?
İnsanlar değil algılar çirkindir
Evet yine bazen yaşıyorum
Oluyor illaki 🤗
olmuyor
Ara sira oluyo 🥲🥲🥲
Olmuyor
Oldu tabi
hep oluyor 😔
coook
Oluyor tabi
Oluyor
Anlar değil günler yıllar seneler
Olmadı
Hayır olmadı
İllaki
Cok oluyor ya
Oldu
oldu
Oldu
Ara ara oluyor
olmuyor
Olmuyor
Hayır olmaz
olur
Olmuyor.
Olmaz
Evet
Hep...
Hayır
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?