Ben bu tarz ürünleri cildime sürünce içim rahat etmiyor. Normal tonik almayı daha mantıklı buluyorum.

Ben bu tarz ürünleri cildime sürünce içim rahat etmiyor. Normal tonik almayı daha mantıklı buluyorum.

Soda ve yeşil çay sivilcelere iyi geliyor ancak bu tür ürünleri kullanmak konusunda ben de tereddüt yaşıyorum. Sonuçta cilt bakım ürünleri cilde özel üretiliyor. Ama soda veya yeşil çay gibi ürünler herkese iyi gelmeyebilir.
Cevap
2Cevap
Doğru değil.
Ben kullanıyorum. Özellikle de yeşil çay içtikten sonra cildime de biraz sürüyorum. Tonik niyetine iyi geliyor.
Yani aşırı asitli şeyleri yapıyorlar bunu doğru bulmuyorum
Doğal olan daha iyidir. Ama her doğal ürünü kullanmakta her cilt için iyi gelmeyebilir
Daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?