Her kız güzellik abidesi. Ben niye böyleyim ya?

Yaşıtım kızların yumuşacık pırıl pırıl elektriksiz saçları, sivilcesiz tenleri, manken gibi vucutları var. Mini mini elbiseler kısa üstler de giymiyorum annem baskıcı. Ben niye tüylü sivilceli göz altları mor biriyimki? Polikistik over sendromum var o yüzden mi

Her kız güzellik abidesi. Ben niye böyleyim ya?
Cevapla