Cilt makyajını cildiniz de hiçbir pürüz yokken de yapıyor musunuz?

Cilt makyajını cildiniz de hiçbir pürüz yokken de yapıyor musunuz?

Cildim komple pürüzsüz olsaydı sadece
fondöten kullanmazdım
Ama göz makyajı dudak makyajı yapılabilir
Bence makyaj kusurları kapatmak için olmamalı
Kendini iyi hissetmek için yapılabilir 🎈
Aynen öyle sağol 😇💖
Cildim tam manasıyla pürüzsüz olmamasına rağmen kullanmıyorum pürüzsüz olsa hiç kullanmazdım şahsen çünkü cildi daha kötü yapıyor makyaj ya gerek yok ben doğallıktan yanayım belki özel günlerde o da çok hafif olması kaydıyla yoksa gündelik hayatımda çocukluk ve gençlik yıllarımda evde kendi kendime öylesine yapardım hevesim geçsin diye yoksa işim olmaz makyajla
Cevap
2Cevap
Makyaj yapmıyorum
Evet. Makyaj benim için sağlıklı görünüm demek değil. Cildim yeterince sağlıklı. Makyaj benim için renk demek. Kırmızı dudaklar eyeliner ve allıklar.. Renklere bayılıyorum
Bilmem cildim kusurlu bile olsa temizler koruyucu sürer çıkarım çünkü ben buyum..
He ama canım iyi hissetmek isterse yaparım bu aşırı olur veya olmaz beni iyi hissettiriyorsa duyarım..
cildim kusursuz olsaydı cilt makyajı asla yapmazdım
Ruj veya rimel yeterli bence
Ben duymam zaten ilk mayajımı da kusurlarımı gizlemsk için yapmıştım. Kim yüzü zaten pırıl pırılken kendini iyi hissederken kat kat makyaj yapar ki?
Hayır cildin güzelse makyajsızda güzelsindir diye bir gerçek var
cilt makyajı yapmıyorum aşırı rahatsız
Ten makyajı yapmıyorum gözaltım dışında
Çok sık makyaj yapmıyorum…
Hayır ten makyajı yapmıyorum o yüzden
hayır sadece göz kalemi ve rimel
cilde ışıltı veriyor makyaj ya
Hayır
hayir
Çok şık makyaj yapmıyorum
Duymayanlara gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?