Hiç uyguladığınız ve işe yaradığı bir yüz antrenmanı var mı?

Yüzüm çok zayıf ve baya soluk çirkinim yani 5 sene önce yakışıklıyken şu an baya tipsiz oldu yüz hattım bunu herkes diyor işte gözün çok çökmüş yüzün çok zayıf hep bunları diyorlar doğru baya kötü ve 4 5 sene sonra yüzün oturur diyorlar ama ben o kadar beklemek istemiyorum sizin yaptığınız ve işe yaradığı bir yüz antrenmanı var mı çene belirginleştirmesi için?

Hiç uyguladığınız ve işe yaradığı bir yüz antrenmanı var mı?
Cevapla