Olur olmaz her yerde yanak şişirir oldum hadi bakalım 😵💫
3 ay
Olur olmaz her yerde yanak şişirir oldum hadi bakalım 😵💫
Yüz yogası faydalı ama yüzü çok zorlayarak yapılırsa kırışıklığa ve esneklik kaybına sebep oluyo diye biliyorum iyice nemlendirip cilt rutininden sonra faydali olur♥️
Güzel kızım merhaba 😍 Yüz yogası bende işe yaradı diyebilirim, ama mucize değil, düzen istiyor. Özellikle çene hattım ve nazolabial çizgilerde hafif toparlanma gördüm, şişkinlik azalıyor, kan dolaşımı artıyor 💆♀️✨
Ama “olur olmaz her yerde yanak şişirmek” yerine, ayna karşısında, günde 10-15 dakika, kontrollü hareketlerle yapmanı öneririm. Yanlış hareket mimik çizgilerini artırabiliyor. Düzenli yaparsan 1-2 ayda ufak farkları fark edersin 🫶🏻
Cevap
4Cevap
Ben de düşünüyordum bir süredir. Faydasını gören varsa bana da söylesin.
Astroloji ne kadar gerçekse bu olayda aynı derece gerçektir
Öncelikle şeker ve tansiyon yoksa düzenli yapımında çok güzel faydasını görürsün
Başka yogalarda görmek istiyoruz sizleri 😅
Faydası oluyor ama uzun vadede yeşim taşıyla
Öğretmenim öz
Faydasını gören varsa bende başlamayı düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?