Selammmss 😌
Kadınlardan makyajı, erkeklerden sakalı alsak, hangisi daha zararlı çıkar?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmss 😌
Kadınlardan makyajı, erkeklerden sakalı alsak, hangisi daha zararlı çıkar?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Sevgili kadınlar biz sizleri makyajsız halinizle bile seviyoruz. Lütfen doğal güzelliklerinizi kimyasal ürünlerle deforme etmeyiniz. Nefes alıyor oluşunuz bile bizim için ekstra bir güzellik ve önem arz ediyor. 😴
Ahhahah
her ikiside zararlı çıkar kadınlardan makyajı al ortada güzel kadın kalmaz erkekler yokluğa düşer , erkeklerden sakalı çıkar yakışıklı erkek kalmaz kadınlar yokluğa düşer iki ucu boklu değnek :)
Ben mesela makyajla ayrı makyajsız apayrı bir güzelim. Ama erkekler öyle değil. Erkeğin makyajı sakal ve makyajsız erkekte bi değişik yani. Erkek daha zararlı çıkar
Bence sakal makyaj kadar etkili
Hani çok bilmiş erkekler kadınların
makyajına laf atıyor ya
Yüzlerindeki sakal olmasa çok şey değişecek
Teşekkür ederim 💓
Rica ederim🌷
Cevap
28Cevap
Kesinlikle erkekler daha zararlı çıkar sakalsız halleri gerçekten kötü oluyor
Bu olayda yanan bülent ersoy olur
İki taraftan da zararlı çıkacak kişiler mevcut.
Erkeklerden sakalı alsanız daha çok zararlı çıkarsınız benim kanaatim. Kadın zaten yapı itibari ile estetik ve güzel bir varlık. Yani erkeklerin bir sakalı var oda dursun :)
Erkekler. Çünkü biz bakımlıyız ve makyajsız da cildimizi parlatabiliyoruz. Onlar kusurlu ciltlerini sakalla kapatıyor. Sakal dışında sabunla yıkamak dışında pek bir bilgileri de yok.
Makyaj yapmayı bilmediğim ve yapmadığım için ben zararlı çıkmıyorum ama kesinlikle erkekler daha zararlı çıkar kirli sakal çoğuna yakışıyor bence
kesinlikle kadınlar. zaten erkeğe sakal hiç yakışmıyo. kıl demek pislik demek. tembelllik demek. Eskiden erkekler sakal bırakmazdı. Teröristler , aczmendiciler, ameleler bırakırdı sakal. şimdi nolduysa bi modadır gidiyo 5-6 yıldır. pislik modası :)
Bilmiyorum. Benim için farketmez, makyaj pek yapmam, erkekte de illa sakal olsun demem 🤷🏻♀️
Bence erkekler. Kendi adıma demem gerekirse her dışarı çıktığımda makyaj yapmıyorum. Bazen içimden gelmiyor. Doğal halime de güveniyorum.
ne fark eder ki
doğal olmak iyidir sakal ta kıldan ibarettir makyajda boyadan
takılmayalım:)
Bence kadınlar 😊 çünkü erkekler zaman zaman kesiyor sakalını ama kadınlar makyajsız asla!
Ben istisna.. sevmiyorum makyaj, yapmıyorum
Erkekler zararli cikar. Sakalsiz erkek ciplak gibi birsey oluyor. ( genelleme yapiyorum ama cogu erkek sakalsiz bi acayip oluyor)
Erkekler zararlı çıkar, makyajsız dahi çöl güzelim ki zaten bi rimel birde kalem var şu an yüzümde.
Gözümde
Makyajla aram yok zaten benim için bir şey değişmezde genel anlamda zararlı çıkan kadınlar olurdu
Baby face erkekler ama buna karşın en doğal halleriyle ortada gezen kadınlar ortaya çıkar.
Kadınlar açık ara zararlı çıkar.
Erkekler daha zararlı çıkar , kadın bakımlıysa zaten güzeldir makyaja gerek yoktur, ama bazı erkekler sakalsız olunca olmuyor
Sakalı olmayan erkek bebek gibi oluyor evli de olsa evli değil olarak algı oluşur ve en kötü durum bu😕
Kadınlar daha zararlı çıkar. Resmen dolandırıcılık son bulur. 😏
her iki taraftan da zararlı çıkan elbet olur.
Bana makyaj olmuyor zaten alabiliriz 😂 ama erkekler sakalsız hiç olmuyor
Kadınlar daha zararlı çıkar buna emin olabilirsiniz 😜
bence çok iyi olur böyle kadınlar palyaço erkekler de elkaide gibi geziyor
Hiçbiri zararlı olmazdı ama sakalsız erkek itici olurdu bence ya 😂😂
Helal
Kadın bakımlı olduktan sonra zararlı çıkacağını pek sanmıyorum..
Nitelikli dolandırıcılık derecesinde makyaj yapan hemcinslerim zararlı çıkar
Her ikiside ama bu kişiye bağlı en çok kimin zarar göreceği kişinin saf güzelliğine kalmıştır..
Kadınlar daha çok zararlı çıkar bu işten bak ben sana söyleyeyim yani
Kadınların yüzünden makyajı alırsan başka biri olurlar. İstisnalar hariç.
İksiide sonuçta sakalsiz yakışıklı var makyajsız güzel var ama kadınların ki kimyasal boya erkeklerin sakal Allah vergis kadınlar daha zararlı çıkar ya
Erkekler 😂 abimden biliyorum adamı yakışıklı sanıyorlar resmen😂😂
Kadınlar. Sakalsız erkek de çekici olabilir.
Kadınlar zararlı çıkarmış mış mış... bazı erkekler sakalını kesince tavuğun gtüne dönüyor suratları haberleri yok tabii...
İki tarafta olabilr ya
Erkekler çoğu erkeği sakal yakışıklı yapıyor.
Kadınlar perişan olur
Kadınlar büyük patlar 😂
Kadınlar bence dşclcndşd
İki taraf da patlar fosss
Kadınlar tabiki de tartışmaya kapalı bu konu
Ikiside esit bence hfjfj
Kadinlar daha zararlı cikar
Kadınlar zararlı çıkarlar samimiyim
Ahahah kadınlar 😂😂😂😂
Erkekler😃bi yüzleri düşüyor çocuk gibi kalıyorlar
Tartışmaya kapalı bence 😁🤫
Makyaj güzeli bayanlar bence
Bence erkekler
kadınlar daha zararlı çıkar..
Kadınlar tabiki tartışılmaz bir gerçek
Bence kadınlar çok daha fazla zarar görür bu iştem
Kadinlar zararlı cikar
Erkeğe sakal yakışmıyor bence.
Kadınlar tabikide 😃
Erkekler
Erkek
Açık ara kadınlar
Kadınlar
Erkekler.
Bazı kadınlar 😄
Kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?