Hevesle başladığım cilt bakım rutinini hiçbir zaman tam olarak yapamıyorum bir şekilde üşeniyorum aksıyor. Sizde de böyle mi?

Hevesle başladığım cilt bakım rutinini hiçbir zaman tam olarak yapamıyorum bir şekilde üşeniyorum aksıyor. Sizde de böyle mi?

Bir gün aksatılınca çorap söküğü gibi gelmiyor gerisi ben de çok şikayetçiyim ama yapmak lazım işte üşengeçlikten ve ertelemekten
Cevap
1Cevap
Ben sadık kalabiliyorum ya o kadar da zor değil hem eğlenceli de.
Üşengeçlik ve yorgunluk en büyük sebebi. Ama gerçekten kendimizi seviyorsak hiç aksatmayız.
Kendimi seviyorum ama yine de üşeniyorum ahahahha. Ama çok doğru söyledin
biz insanlar... usengeciz
Çok doğru... çok üşengeciz
Aynaya çok bakarsan geçer bu üşengeçlik :D
Ahaahha güzel yöntem beğendim
Benim rutinim eş net ile bilir🤣
Offf🙄 esnetilebilir
Esnetilebilir rutin aslında daha sürdürülebilir olabilir. Çok mantıklı
Bu ben sjsjks
offf bu çok ben ya :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?