Bence cilt daha önemli.

Cildime
Saçlarıma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence cilt daha önemli.

Merhaba. Cilt bakımına daha önem vermek gerekiyor. Saç olayı daha çok erkeklerin dikkat etmesi gereken bir konu. Güçlü ve sağlıklı saçlar için düzenli yıkamak ve argan yağı besleyici yağlar kullanmak yeterli bizim için. Cildimizegün içerisinde makyaj da uyguladığımız için daha çok dikkat etmemiz gerekiyor. İş/okul sonrası uyku öncesi iyice temizleyip arındırıp nemlendirmeliyiz.
Cevap
7Cevap
Aslında ikisi de baya önemli ama cilt bir tık önde.
Cilt ve sonra saç
Ben için ciltte başlar, saç da önemli tabii ki ama cildim öncelikli.
çoğu kişi cilt demiş
Ikisi de ayrım yapılamayacak kadar mühim ya, ama cilt bir tık önde diyim.
Aslında ikisi de önemli ancak saç çok daha önemli ama iste dökülüyo sürekli
saç diyen nadir kişilerensin :)
Onların saçı dokulmuyodur ondan sjsjsjsk
saçları güzel olan kızın bakımsız olma gibi bi durumu yok bence
bütünüyle güzellik en önemlisi bence erkekler olsa saç denebilirdi tabi kellik kötü :)
Cilt bakımı bence önemli tabiki Bi bayanın her zaman bakımlı olması tercihimdir
İkiside önemli ama daha çok cilt
Cilt iç sağlığın yansımasıdır.
Saçı kuaför halleder saç bişi değil cilt önemli
Saçlarıma
Cildime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?