Kızlar çok eğlenceli olmaz mıydı sizce de? En yakın arkadaşlarla yapılan bir cilt bakımı partisi harika olurdu.

Kızlar çok eğlenceli olmaz mıydı sizce de? En yakın arkadaşlarla yapılan bir cilt bakımı partisi harika olurdu.

Sırf meraktan yapmak istiyorum. 😁 Kız arkadaşımın yanakları pamuk gibi. Sürekli cilt bakımı, bilmem ne kremi, şey sabunu o sabunu vs. Bir günlüğüne pamuk olurduk
Bir kısım erkek o partiyi basar , bir kısım erkekse o partiyi siyasi parti zannedip oy pusulasında arar demedi deme
Normal marketten alinan maskeler falansa istemem ama aramızda bir uzman arkadaşımız olsa isterdim
Cevap
4Cevap
Dünyada daha güzel bir terapi yöntemi var mı diye soruyorum size😂 Bence yok çünkü
Yapmak isterdim ama maalesef arkadaşım yok🪷
İsterdim
Arkadaşla maske yapmanın en kötü yanı yüzün gerginken birbirinize bakıp gülmeye başlamanızdır.. bakın kötü yanı bile o kadar güzel ✨
yüzüme ne olduğu belli olmayan şeyleri "bakım" diye sürmem. doğal bişiler yapacaksak olabilirdi ama bu sefer de arkadaşım yok.
Tum urunlerimi yerlerdi 😅 Ama guzel olabilir di
Yapıyoruz zaten güzel oluyor
Nasıl yapıyorsunuz
Toplanıyoruz işte birimizin evinde cilt bakımı yapıyoruz
Kuzenlerimle olablr
Evet harika olurdu bencede
Eğlenceli olurdu 😄
İsterdım
Yapıyoruz zaten
Uzmanlığı önemli
İsterdim kız olsaydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?