Burnumun ilk baştaki kız gibi olmasını çok isterdim sizce estetik yaptırmalı mıyım?





Sakın dokunmayın, ilk baştakinin estetik olduğu çok belli. Gayet güzel duruyor burununuz. Sonra pişman olursunuz, gerek yok.
Cevap
6Cevap
Burun ucun kalkık. Yukardaki kızdan tek farkı onda biraz kavis var senin burnun düz. Güzel bir burnun var. Uğraştığına, çekeceğin acıya değmez.
Senin burnun gayet güzel ve kavisli bence yüzüne de yakışıyordur eminim
Kemerli büyük gibi sanki
haksızlık ediyorsun değil
Allahım bendeki de dert sanıyordum insanlarda ne büyük dertler varmış
Çokk güzel bir burun yapın var hiç dokunma derim.
kız burnun güzel ki zaten, ucunu kaldırmak istiyorsan dolgu yaptırman yeter ama ona bile gerek yok.
hafif kemer var başka bir şey yok düz burunlar daha dogal duruyo doktorum benim burnumu az kaldırdı o yuzden
2. Fotoda kemer var mı
bir daha baktım da yok bence senin dogal burnun güzel
Bilmiyorum kemerli, kötü büyük gibi
benim burnum biraz düşük ve hafif kemerliydi senin burnun doğal hali benim eski doğal burnumdan çok daha güzel. estetik yaptırmana gerek yok bence
O kızın burnu güzel değil aşırı yapmacık duruyor bence seninki daha güzel ve sana ait duruyor kendinken daha güzelsin
Ama kemerli diyolar hafif
Sen benim burnumu görsen 😔 Seninkinin estetiğe ihtiyacı yok gerçekten
Herkes birbirine benzemeye çalışıyor, neden?
Burnum kötü kuzum
Bu gözler ne burunlar gördü emin ol hiç kötü değil doğal daha güzel
Burun sevmiyorum ben..
Aynı domuz burnu gibi o seninki daha güzel valla
Yaptırmamalısın. Seninki doğal duruyor.
kaq git çay koy kafaya taktigi şeye baK
nedir bu kalkık burun sevdanız 😁
Benimki kötü gerçekten
Cirkin bi kiza benziyon zaten
Neden
Nedeni yok cirkin iste
Teşekkür ederim güzelim❤️
Puhaha yalandan şunun gtunu kaldir ma knk
Kızım burnun güzel zaten.
1. fotoğraftaki kızın burnu çöp bu arada
Senın burnun daha guzel
sacmalama ayten
Yaptirma
Burnun güzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?