Kadınlar , erkeklere göre aşırı güzel değil mi ya 😀?

Tam bir kıllı goril erkekler

Ama kadınlar öyle mi tuyleri alınmış, gtleri, göğüsleri güzel, full bakım, tırnaklar ojeli, bembeyaz ten.. yumusacik

Gay olanlar neyin kafasını yaşıyor afsgs

Kadınlar , erkeklere göre aşırı güzel değil mi ya 😀?
Cevapla