Linçlemeyin soruyorum nasıl g0zelleştiririm diye. Yani önemsemiyorum belkide ondan törpü yapmiyorum kesiyorum sürekli uzatmiyorum kısa tırnakla rahat ediyorum diye bi dönem tırnak yeme alıskanlıgımda vardi. Parmaklarimda oylw uzun ip imce degil tırnak yapımda yani bilmiyorum ne yapabilirim? Düz oje sürüyorum nasıl güzelleştieirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
bence bulundukları yer onları gayet çok hoş ve güzel gösteriyor. daha güzel olması için biraz uzatabilirsin.
Resim tirnaktan cok sesksiliginizi ön plana koymuş... tırnak bakimi icin iyi bir bayan kuaforune ugrayin.
tırnakların güzelde sadece tırnaklarını gösterseydin olurdu
şifreli sormak istemiş belliki. asıl sormak istediği soruyor hepimiz anladık dimi :)
Ellerin bence çok güzel. İnsanların söylediklerini takma derim.
Hahahahaha diyorum sadece...
anlayan anladi bence 😊😊🙃😬
Tırnaklarını mi göstermeye calismisn yoksa koca memelerini bu site bunu anliyamadi😄
Önce göğüslerine bakmamızı istedin sanırım? Neyse iyiymiş büyük.
gayet güzel böyle, uzun olmak zorunda değil tırnaklar
Valla tırnaklarını bilmem ama göğüslerin bütün açıklarını kapatır
Hakikaten cok iri ve yagli, sarkik gibi duruyor. Hamilesin
hahahshshshs ya😂😂😂😂 super yorum
Fotoğrafta kötü bi görüntü yok ama kendin rahatsız oluyosan maniküre gidebilirsin
Metresi olduğun adama söyle para versin. Sen de güzellik salonuna git
hahahahahahshs
Bütün mesele tırnaklar dimi?😂
offfffffff çok güzel onlar çok güzel ve pürüssüz bir tenk
el mi? göğüs mü?
ya kafayimi yediniz nerde göğ0s var klasik bi askılı göğüs falanda gör0nm0yor
çıplak olmaya gerek yok. ama ikisi bir arada soru sormuşsun. mesele tırnaksa o şekilde poz verilmez
ben bu şekilde poz vermej istiyorum tırnağı sormusum tırnaga bak siz soruyu baska yere cekiyorsunuz
hiç bir yere çektiğim yok. yorumlarra bakarsan sadece bu şekilde yorum ypan ben değilim
Öncelikle törpülemeye başlamalısın
aynen bakalim yapicaz biseyler
Tırnak yemeyi ne zaman bıraktın?
eller tırnaklar bahane göğüslerin şahane
Göğüslerim küçük mü büyük mü anlayamadım
Tırnak mı 🤣🤣🤣 neyse. B vitamini al
Guzeller zaten
siyah beyaz mütüş bide kırmızı off miss
Bu soruyu sadece ellerini göstererek yapman yeterli.:)
Pedikür yaparsin en fazla
Tırnak yemeyi anlayamıyorum
Az uzatman lazım
Soru tırnakla mı ilgili
Gayet güzel her yerin
Sadece tırnaksa sıkıntı yok Memelerde iyi
Pervolle yıkanmış mis gibi tü tü tü
evet elden hariç heryer güzel
s400 lerden tırnaklarına bakamadim
Ojenin rengi berbat :D
Tırnaklarını uzat, maniküre git
Anladım..
neyi
Sorunun kesinlikle tırnaklar olduğunu
sen fesatsan ben ne yapayim ortada bisey yokki soruyu baska yere cekeyim
Tırnak ve el küçük bir detay olarak kalmış fesatlık değil bu 😉
Güzel yani
subminihal
Güzel
Güzelleştiremezsin
Göğüslerde orijinal mi
Tırnaklar mı memikler mi
Tamam büyük
:))) bence de iyi duruyor
Komiksiniz
Var bir kaç taktik :)
Bakimla
Yalnız çok iyi
Foto
helal et..
Çok iyiler bence