• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Çirkin olmak demek sevilmemek demek dışlanmak demek mi?

Bilgssu
Bilgssu Takip Et
Xper 3 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor

15 yıllık asosyalim.
Sevgilim olmadi arkadasim olmadi.
ortamim olmadi
iş bulamiyorum

Çirkin olmak demek sevilmemek demek dışlanmak demek mi?
Cevapla
İş Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    bence bu kendinize olan öz güven eksikliğinden mütevellit kendinizi öyle hissetmenizden dolayı.. böyle bir durum oluşmuş gibi.
    her şey üst üste gelince de böyleyim ki diye düşünüyorsunuz
    Bence yanılıyorsunuz..
    kendinizi sevin ve kendinize güvenin

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bt74ever
    Bt74ever Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Çirkin olduğunu da nerden çıkardın? Öncelikle kendine güvenmeli ve sevmelisin ve özellikle kendine saygı duymalısın bunları yapmak belki zor gelebilir o yüzden destek almanda bir sorun olmaz bence. Sosyalleşmelisin ve sevgilin olmasa da olur yani o çok da önemli bir kriter değil bence. Öncelikle kendi ayaklarının üzerinde durman ve dediğim gibi kendini sevmeli ve saygı duymalısın çünkü kendine ne kadar iyi davranırsan başkaları ile ilişkin de iyi olur. Umarım senin için en iyisi olur.:)

    0
    0 Yorumla
  • 666öfke666
    666öfke666 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    bu soruyu ancak 15 yıllık bir asosyal yazardı zaten. dışarıda en basiti okul 0rtamında, çirkin diyerek tipini yargılayacağın bir öğretmenin yahut öğrencinin zaman içerisinde ne kadar sempatik, komik, zeki, eğlenceli, şefkatli vs olduğunu fark edip de tipin güzelinin çirkininin sadece laf olduğunu bla bla bla çok bile yazdım gidin az yaşayın insanları çıkın bu saçma soruların içinden başkaşeylere yorun kafalarınızı havarilerim

    0
    0 Yorumla
  • reza5234
    reza5234 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    özgüven tiple olmamalı her konuda bilgili donanımlı olursan kendini eksik hissetmezsin. Bu kız güzel ama oda çirkin olduğunu düşünmüş sevilmemek duygusu içten gelen bir şey

    Çirkin olmak demek sevilmemek demek dışlanmak demek mi?
    0
    2 Yorumla
    • reza5234
      reza5234
      +1 yıl

      Eksiklik duygusu içten gelir. eğer kendinizi işe yaramaz zayıf güçsüz , bitmiş, çirkin, tükenmiş, çirkin dışlanmış yaşama sevinci yok olmuş, o kanlı canlı kişi gitmiş, böyle ruh gibi gezen biri haline gelmiş, yorgun bir şey yapmak canı istemiyor, hissediyorsanız sizdeki o enerjiyi çalan kişiler olmuştur, eski yaşam enerjisi olan neşeli haline dönmek, şu an içerisinde bulunduğunu durumundan çıkmanızı sağlayacaktır şey de daha önceki halinize geri dönmektir. Yani bu insanlar sizi dışlayıp, küçümseyip, hakaret
      etmeden önce nasıldınız neşeli , enerjik mi hissediyordunuz kendinizi hayattan bıkmamış mıydınız hayalleriniz mi vardı, enerjinizin ruhunuzun sömürülmesine izin vermeyin, bu kişiler sonra size neden soğuk, duygusuzsun , depresyondasın, ruh gibisin
      der yaşama sevincinizi enerjinizi kimseye vermeyin, ruhunuzu enerjinizi, Yaşama sevincinizi kimsenin çalmasına izin vermeyin, çünkü bunun farkında olmuyorsunuz. ruhunuzu sömürmelerine izin vermeyin enerji vampiri deniyor enerji emici insanlar

      Yorumla
    • reza5234
      reza5234
      +1 yıl

      Yüzüne bakılmayacak insan değilsin sonuç olarak

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

75

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Evet bende yaşıyorum

    0
    0 Yorumla
  • memoş1_5
    memoş1_5 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayirr değill. Bir güzellik kavrami özneldir. Yani kime göre ne güzel bilemeyiz çok değişir. Birde bazen kendimiz disardaki insanlardan daha acimasiz davranabiliyoruz kendi benligimize, bedenimize... Beynimizi olumsuz düşüncelere yönlendirmek yerine daha güzel naif duygulara yönlendirmeliyizz. Disardaki tanidigin insanlarin arasinda seni bu olumsuz dusuncelere iten varsada onla olan seviyeni korumani mumkunse hayatindan cikarmani tavsiye ederim. Cunku hayat yolsa biz yolun en onemli parcasiyiz kimse bizden ustun ya da altta değil. Sözlerimi bitirirken musmutlu günler diler yüzünde gülümsemeleri, kalbindeki çocuklugu hep arttirsin Rabbim Allaha emanett🧚🌼

    1
    0 Yorumla
  • Erhancanlar
    Erhancanlar Takip Et
    Master Yaş: 55 , eic 94%
    +1 yıl

    Prpfil resmi senin mi? Eğer senin ise çirkin olduğunu iddia eden kim? Kaldı ki tabii ki güzellik, zerafet çok büyük bir avantaj olsa da profesyonellik, mesleğin de iyi olmak, deneyim, cesaret zamanla tüm sorunların üzerinden gelecek, engelleri kaldıracaktır. İş ayrı şey, aşk, meşk ayrı şeydir...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Asosyallik bence senin tercihin.

    her şey olumsuz olarak bakmaktansa bu durumu değiştirmek için çaba sarfetmen gerekmez mi?

    her şey yoluna girer sadece istemeli ve bunun içim çabalamalısın.

    hayat sadece ders çalışmaktan ibaret değildir.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl


      Tanışmış görüşmüştük seninle.
      Sonrasında da sevgilin olduğunu biliyorum.
      Asosyaldin özgüven eksikliğin vardı ancak bu konuda da mesafe katetmiştin.
      Umarım sorunlarını çözersin…..

      Yorumla
  • kanadıkırıkbirkuş
    kanadıkırıkbirkuş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    Ay o sevmeyenler çok mu kusursuz boş ver takma ya sen kendini sev ilk başta onlar önemli değil zaten sen kendini sevdikçe mutlu olursun öyle oldukça da kendine özen gösterirsin ve ondan sonra çevre yapmak istersin böyle böyle gelişir ve sonra o cirkinleri begenmeyen dışlayan insanlar senin etrafında dolanır kimseye kulak asma boş ver önceliğin kendin olsun

    0
    1 Yorumla
    • StrongWomannn
      StrongWomannn
      +1 yıl

      Bende mesela özgüvenliydim bir erkek tarafından reddedildim küçük gördü beni çalışmıyorum ev kızıyım diye sonra hafif kilom var diye dalga geçti yakın vefatı yaşamıştım ondan stresten çok kilo aldım. çok ağrıma gitti

      Yorumla
  • WebCanımdır
    WebCanımdır Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Dışlanmak her zaman yaşanılan bir sorun. İnsanımız başka insanlarla iletişim kurmada zayıf, bu yüzden de çoğunlukla istedikleri gibi temas kuramıyorlar. Çirkinlik sorun değil zaten hiçbirimiz Angelina Jolie ya da Brad Pitt değiliz, o yüzden sorun etmeyin. Konuştukça, enerjiniz tuttukça çevre de yaparsınız arkadaş da.

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı.

    Bende öyle gençliğim hep işsiz asosyal yalnız geçti hiç sevilmedim sevgilim kız arkadaşım olmadı sosyal hayatım olmadı iş hayatım olmadı iyice içime kapandım hayattan koptum yalnız ve mutsuz yaşlanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Assmass
    Assmass Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen depresyona girmişim, hayat bu kadar takılacak bir şey değil. Olması için zorla ama yirtinma nede olsa olacak olan olur bunuda unutma

    1
    0 Yorumla
  • yarikizyarierkek
    yarikizyarierkek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 63 , eic 100%
    +1 yıl

    maalesef insanlar cok canım ve beyinsiz aslinda kimse kimseden ustun degil dahasi o kendini ustun sanan kompleksli ve kisiliksiz onursuz insanlar

    1
    0 Yorumla
  • Serhat0202
    Serhat0202 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 48%
    +1 yıl

    Sevgilinin olmaması şaşırtıcı gayet güzel kızsın yani sosyal medyaları daha aktif kullan boş valitlerini değerlendir gez toz bunlar olmayacak şeyler değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çirkinmi bence çok hoş bir kadınsın. Bazı şeyler asosyallik değil tercih meselesidir. Kendine yüklenme

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben de böyleyim insan sıkılıyor dertlesmek istiyor gülmek eğlenmek istiyor ama olmayınca olmuyor yani.

    1
    0 Yorumla
  • Delibirisi1
    Delibirisi1 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.

    Herkesin bir alıcısı var derler ama ben inanmıyorum buna çıkmadı çünkü 😕

    1
    0 Yorumla
  • Deli_Oğlan
    Deli_Oğlan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Fotodaki sensen çirkin felan değilsin. Kimsesizliğin görünüşün ile değil kendine olan güven eksikliğinden

    0
    5 Yorumla
    • Bilgssu
      Bilgssu
      +1 yıl

      kendime guvenim gelmiyor hep dislandim

      Yorumla
    • Deli_Oğlan
      Deli_Oğlan
      +1 yıl

      Doğru bir arkadaş ortamı ile çok çabuk çözülür bu psikoloji.

      Yorumla
    • Deli_Oğlan
      Deli_Oğlan
      +1 yıl

      Seçimlerin seni bu hale getirmiş

      Yorumla
    • Bilgssu
      Bilgssu
      +1 yıl

      belkide ama boyle olsun istmeezdim sizofreni hastalihi atlattim ayrica onceden cirkin olan bir kizdim. Buda bilinc altima yerlesti cikmiyor.
      hep dislanmistim.

      Yorumla
    • Deli_Oğlan
      Deli_Oğlan
      +1 yıl

      Herkesin derdi var. Kimine göre senin dertlerin önemsenmeyecek dertler. Tabi sana göre durum bambaşka. Çoğu sıkıntıyı atlatmışsın. Kendi ağzınla söylüyorsun eskiden çirkindim diye. Değişmişsin. Gelişmişsin. Ufacık bir kıvılcım senin için yeter. Hayata dolu tarafından bakacaksın emin ol.

      Yorumla
  • Kömüüür
    Kömüüür Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Ppdeki sensen gayet güzelsin bunu kafana neden takıyorsun bence özgüvenini yükseltecek şeyler yapmalısın

    0
    0 Yorumla
  • üyesizol
    üyesizol Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence asla değildir benim çirkin arkadaşlarım oldu içi çok temizler ön yargılarım vardı artık hiçbirine yok asosyal olmak senin tercihin

    0
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Çirkin olunca insan evet sürekli her şeyden dışlanıyor insanların önyargıları sevimsizliği ile karşılaşıyorlar ve bu üzücü bir şey

    0
    0 Yorumla
  • turgayatacan
    turgayatacan Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Söyle ki dıştan bakınca güzel kızsin pek öyle asosyal falan gibi de görünmüyorsun.

    Fakat asıl soru şu neden böylesin?

    0
    0 Yorumla
  • Spesifik27
    Spesifik27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 87%
    +1 yıl

    Bence sen kendini dışlamışsın güzelsin çünki

    0
    2 Yorumla
    • Bilgssu
      Bilgssu
      +1 yıl

      kendimi dislamak degil is bulmaayinca arti sevgilim olmayinca disladim evet kendimi ama bu oalydan sonra

      Yorumla
    • Spesifik27
      Spesifik27
      +1 yıl

      Bence ileriye odaklan bunkar gelip geçici şeyler

      Yorumla
  • Alikutayasya
    Alikutayasya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Çirkin değilsin bence ilişkilerde soğuk birisin ve gündelik hayatta hata kabul etmiyorsun

    0
    1 Yorumla
    • Bilgssu
      Bilgssu
      +1 yıl

      teklif yok ki

      Yorumla
  • Ahdwsf1
    Ahdwsf1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu diyen sen biosuna " ilismiyorum kimseye " yazmışsın 😂😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Dışlanmışlık olabiliyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    boş ver bana da güzel olmama rağmen çirkin diyenler oluyor bu hayatta her şey boş bence. Sevilmek yerine ise siikildim her manada.

    1
    2 Yorumla
    • Bilgssu
      Bilgssu
      +1 yıl

      Bende hep sik... iliyorum biktim. yeter ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu arada gayet hoşsun

      Yorumla
  • sedatttE
    sedatttE Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Alakasi yok cok güzel olup ayni durumu yasayanlar var çevremde

    0
    0 Yorumla
  • -Rebel_Lilith-
    -Rebel_Lilith- Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzellik veya yakışıklık hayata karşı ilk kartvizit acı ama gerçek...

    0
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.

    Pek çirkinlik bir durum yok gibi. Psikolojik olabilir daha çok. Doktora/psikilopa görün.

    0
    0 Yorumla
  • darkman_1990
    darkman_1990 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Çirkinlik diye bir kavram yok bakım ile alakalı durum var

    0
    0 Yorumla
  • İsPoyraz
    İsPoyraz Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 77%
    +1 yıl

    yani sosoyalleşmek için herhangi bir faliyette de bulunmuyorsun sanırım

    0
    0 Yorumla
  • muhendisbey010101
    muhendisbey010101 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendinle barışık ol ve hayata bağlan emin ol sen kendini sevdiğin zaman hersey yoluma girecektir.

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Kimse umurumda değil herkes önce kendi kişilik ve karakterine baksın

    0
    0 Yorumla
  • erkekyhaaa
    erkekyhaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 64%
    +1 yıl

    Sen evdekalmis kiz degilmiydin yanlis mi hatirligom

    0
    0 Yorumla
  • KEŞİİFF
    KEŞİİFF Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorduğun sorulardan anlaşıldığı üzere gerçekten bu yaşa nasıl geldin merak ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • deneme112
    deneme112 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    15 yillik asosyalim diyor keko sonra hayallere bak a.. q gayet normal durumun...

    0
    0 Yorumla
  • Cherrylicker
    Cherrylicker Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Öncelikle çirkin falan değilsin çok güzelsin iletişim ve güven konusunda kendini iyileştir. Herşeyden önce kendini sev 🌹

    1
    0 Yorumla
  • Esmeeerr-47
    Esmeeerr-47 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.

    Bu cirkin olmak değildir, hem kime göre neye göre cirkin, kiminin kalbi güzeldir kiminin yüzü beta fizigi sen asosyal olduğun icin ortamın yok arkadaşın ve sevgilin yok hepsi bu,

    0
    0 Yorumla
  • es1235
    es1235 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence çirkinlikle bi alakasi yok sosyal olmanla alakasi var özgüvenli olursan güzel konuşursan arkadasinda olur sevgilinde cok guzel kizlarda var soguk kanli diye asosyal olurlar mesele samimi ve ozguvenli olmak dene faydasini görürsün

    0
    0 Yorumla
  • Muratby33
    Muratby33 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Bence dis gorunusle alakasi yok biraz azimli olacan çapa sarf edecen yilmayacan

    1
    0 Yorumla
  • TheXays
    TheXays Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yok bea bütün erkekler yakışıklı mı kendine göre birini bulursun elbet bence sen asosyalsin sosyalleş biraz konuş herkesle

    0
    0 Yorumla
  • xyzabc1234
    xyzabc1234 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı.

    Evet aynen öyle demek, daha iyisini bulunca kaçıp gidecekler demek

    0
    0 Yorumla
  • Senceneden3481
    Senceneden3481 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yani sallamısın sende he sana bakmayacak adam nebilim çirkinde değilsin bakımlı ve alımlısında boştaysan ben alırım 🤣🤣😎

    0
    0 Yorumla
  • ckrmavi
    ckrmavi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Tatlı ve güzelsin kendine haksızlık etme

    1
    0 Yorumla
  • sineren
    sineren Takip Et
    Yoda Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü kafanız bi milyon karışık

    1
    0 Yorumla
  • StrongWomannn
    StrongWomannn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Evet çirkinsen üstelik birde fakirsen maalesef kimse seni insan yerine koymaz

    0
    0 Yorumla
  • poyrazklc
    poyrazklc Takip Et
    Xper 2 Yaş: 52
    +1 yıl

    Dış güzellik gelip geçicidir önemli olan kalıcı iç güzellik demek ki seni bugüne kadar anlamamışlar

    0
    0 Yorumla
  • _HercuLess_
    _HercuLess_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Erjekleri beğenmiyorum desen anlarım çirkin değilsin çünkü

    0
    0 Yorumla
  • sud3yaa
    sud3yaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Her şey senin elinde. Kendine bunlari dedikçe daha kötü hissetmeye devam edersin

    0
    2 Yorumla
    • ayhoştulan3121
      ayhoştulan3121
      +1 yıl

      Psikologum olur musunuz lütfen

      Yorumla
    • sud3yaa
      sud3yaa
      +1 yıl

      Ya of of bakma yorumlarıma usta git

      Yorumla
  • nebileyimkibenn
    nebileyimkibenn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    maalesef öyle ama sen çirkin değilsin özgüvenin yok

    0
    0 Yorumla
  • Dangeroouss
    Dangeroouss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben arkadasin olurum senin canım sevgililik hariç dost

    0
    0 Yorumla
  • xNoirx
    xNoirx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ama sen çirkin değilsin ki o insanların kalbi kötü

    0
    0 Yorumla
  • caner3447
    caner3447 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bunun için ilk once kendine güvenin olmalı istedikten sonra olur

    0
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    çirkin değilsin

    1
    0 Yorumla
  • lolcüaşık
    lolcüaşık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani profildeki sensen çirkin değilsin

    1
    0 Yorumla
  • MecaziAdam
    MecaziAdam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Bende 25 yillik asosyalim

    0
    0 Yorumla
  • aaaliali
    aaaliali Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 45%
    +1 yıl

    Çirkinlikle aranda ne geçti bu kadar

    0
    0 Yorumla
  • Enginn__
    Enginn__ Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl

    Önce kariyer diğerleri sonra

    0
    0 Yorumla
  • Yukimirai
    Yukimirai Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 76%
    +1 yıl

    insanın kişiliğini de bence çok önemli

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    istersen konuşabiliriz. dertlerini anlatabilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • Cmn24
    Cmn24 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı.

    Bunu çirkinliği nasıl bağladın

    0
    0 Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Çirkin olduğunu mu düşünüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • gacar4886
    gacar4886 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sende kendine çirkin diyorsan ben ölmem lazım

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (32)
Devamını Gör(77)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çirkin olmak demek sevilmemek demek dışlanmak demek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çirkin olmak, beğenilmemek, reddedilmek? 36 cevap verildi
Bakımsız olmak çirkin olmak mı demektir? 41 cevap verildi
Birinin hiç sevilmemesi çirkin olduğu anlamına mı gelir? 136 cevap verildi
Çirkin olmak yalnız olmaya mahkum olmak demek midir? 19 cevap verildi
Çirkin olmak ile ezik olmak aynı şeymidir? 4 cevap verildi
Birine çirkin demek nedir? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨